“kwaliteitswijnen in een glas”
Beoordeling van Blend Wijnbar-Wijnwinkel

Blend Wijnbar-Wijnwinkel
Geclassificeerd als nr. 20 van 799 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Beste wijnbar van Brugge, men kan er kwaliteitswijn proeven per glas en er is ook een mogelijkheid om wijn te kopen uit de winkel,

Datum van bezoek: februari 2019

29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopt helemaal aan deze wijnbar. Van de aankleding, de inrichting tot de bediening en de wijnen, alles is helemaal perfect!
We namen een franse chardonnay en een Sloveense pinot noir, de laatste was verrassend goed. Kaas en charcuterie erbij waren perfect, met o.a. een heerlijk truffelstroopje. De gastvrouw heeft met ons meegedacht over restaurants in Brugge, gastvrijheid ten top. Dikke aanrader deze wijnbar en wellicht gaan we nog een keertje terug tijdens ons verblijf, want een lekker whiskey schenken ze ook!

Datum van bezoek: december 2018
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super zaak! Niet alleen gezellig zitten om van een glaasje wijn te genieten, maar ook altijd verfijnd advies voor de aankoop van een fles. Juiste prijzen en voor ieder wat wils!

Datum van bezoek: oktober 2018
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader aan iedereen die wil genieten van een lekker glas wijn in een gezellige mooie zaak. Ongelooflijk assortiment per fles en een uitgebreid aanbod per glas.
Verzorgend hapjes, vriendelijke vlotte bediening dit midden in het centrum van brugge.

Datum van bezoek: september 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste wijnbar van Brugge , Vlaanderen , België , de wereld en omstreken ! fijne avond en gezellige sfeer ! Top bediening met de heerlijkste wijnen en lekkere tapas ... great !

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Blend Wijnbar-Wijnwinkel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Blend Wijnbar-Wijnwinkel geweest? Deel je ervaringen!