“Top !! ”
Beoordeling van Blend Wijnbar-Wijnwinkel

Blend Wijnbar-Wijnwinkel
Geclassificeerd als nr. 23 van 796 Restaurants in Brugge
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader aan iedereen die wil genieten van een lekker glas wijn in een gezellige mooie zaak. Ongelooflijk assortiment per fles en een uitgebreid aanbod per glas.
Verzorgend hapjes, vriendelijke vlotte bediening dit midden in het centrum van brugge.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste wijnbar van Brugge , Vlaanderen , België , de wereld en omstreken ! fijne avond en gezellige sfeer ! Top bediening met de heerlijkste wijnen en lekkere tapas ... great !

Datum van bezoek: oktober 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijke plaats om even tot rust te komen, bij te praten met vrienden, lekker een kleine tapas te eten en vnl om verschillende soorten wijnen te proeven !

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren gisteren in Blend Brugge! Wij hebben ons laten adviseren voor de wijnkeuze door een super vriendelijke jonge man, top wijn gedronken uit Zuid-Afrika ( Rijks Pinotage touch of oak). De hapjes zijn echt top! En super vriendelijke bediening! Wij komen terug! Super beleving !

26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat je zoekt om er een gezellige avond van te maken. Met een goed glas wijn en de vele kleine versnaperingen. AANRADER !!!

Reizigers die Blend Wijnbar-Wijnwinkel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Blend Wijnbar-Wijnwinkel geweest? Deel je ervaringen!