“Lekker/eerlijk eten”
Beoordeling van Bistro Brugis

Bistro Brugis
Geclassificeerd als nr. 63 van 824 Restaurants in Brugge
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eerlijk eten met super vriendelijke bediening! Leuk, gezellig interieur in hartje van Brugge.

Datum van bezoek: januari 2019

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gedineerd. Ze proberen je echt in de watten te leggen, maar ze komen te kort in wat ze willen bieden. Ze serveren escargots, maar ze weten niet, dat je die normaal met een tang opdient. Dus moet je ze met je vingers oppakken. Van de 7 die je kreeg, waren er 5 leeg. Hier iets over gezegd, dan maken ze wel gelijk nieuwe voor je klaar. Daarna langoustines gegeten. We kregen hiervoor een slab voor. Ze beveelden daar witte rijst bij aan i.p.v. frietjes. Was ook zeker lekker. Maar een lekkere salade daarnaast, was ook welkom geweest. Nu was het best weinig. De ambiance was warm ingericht. Zeer sfeervol.

Datum van bezoek: november 2018
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor zijn we terecht gekomen bij Bistro Brugis in Brugge. Wat een verademing. Fijne relaxte sfeer, fantastische bediening en heerlijk, authentiek eten. 3 Jonge mannen uit Nepal! zijn enkele jaren geleden neergestreken in Brugge en hebben de franse bistro omarmt. Complimenten, ga zo door. De steak, mosselen en crème Brule zijn zalig.

Datum van bezoek: november 2018
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en gezellige inrichting. Het eten was zeker niet slecht maar eerder aan de matige kant. Weinig vis in het vispannetje en beetje fletse smaak (tip: meer kruising). Stoverij ook te weinig gekruid en nogal taai. Prijs ok.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 oktober 2018 beoordeeld

Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten tijdens ons weekendje Brugge.
De sfeer en vriendelijke ontvangst sprak ons gelijk aan en het eten was overheerlijk.
wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bistro Brugis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro Brugis geweest? Deel je ervaringen!