TripAdvisor

Beoordeling van Delice

Delice
Geclassificeerd als nr. 129 van 835 Restaurants in Brugge
24 februari 2018 beoordeeld

Heel hartelijk ontvangst, betaalbaar restaurant.
Spijtig van de mosselen, die waren niet zo lekker. De patron was wel aangedaan van onze commentaar en gaf ons ter compensatie een drankje.
Ondanks dit, gaan we er zeker terug voor een tweede kans, want gezellig en vooral sympathieke bediening

Datum van bezoek: februari 2018

14 januari 2018 beoordeeld

We gingen naar het venetiaans carnaval te Brugge,en vonden dit toevallig op onze terugweg naar het station. Het restaurant waar we gewoonlijk gingen eten was dicht,dus moesten we op zoek naar iets anders,de patron stond buiten,maar drong niet aan,we stopten en bekeken op het gemak het bord,en besloten om binnen te gaan.Het heeft ons zeker niet gespeten,weer een adresje erbij om te onthouden.We aten een slaatje met warme geitenkaas,en werden royaal en uiterst vriendelijk bediend,een at er frietjes met stoofvlees en ook dit was superlekker.De prijzen zijn er zeer democratisch,de baas is een Macedoniër,die hier al 30 jaar woont,hij spreekt dan ook vlot Nederlands,doorspekt met het Brugs dialect,maar ik hoorde hem ook bezig in het Italiaans,dus hij heeft blijkbaar een talenknobbel,wel makkelijk als je in de horeca werkt ! We zullen er zeker terugkeren bij een van de volgende bezoekjes aan Brugge!

Datum van bezoek: januari 2018
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit de beste keuze in Brugge. Lekker eten en enorm vriendelijke bediening. De patronen wringt zich in alle bochten om het volledig naar ieders wens te maken.

Datum van bezoek: januari 2018
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alles was aanwezig van de kaart. Uiteindelijk kozen we een omelet. Dit smaakte zeer goed en was meer dan voldoende. Zeker waar voor je geld. Leuke omgeving.

Datum van bezoek: december 2017
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere soep. We konden kiezen tussen look- of gewoon brood. We kozen gewoon en kregen een verse, dikke snede brood. Mijn man bestelde nog een broodje Cesaer. Ik heb er mee van genoten. Verse groenten, vers brood, smaakvol bereid. Een pluim voor de vriendelijke bediening. Het sanitair was net.
We keren terug.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Delice bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Delice geweest? Deel je ervaringen!