“Heerlijk in romantisch Brugge”
Beoordeling van Spinola

Spinola
Geclassificeerd als nr. 287 van 824 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 februari 2019 beoordeeld

Prachtig gelegen in hartje Brugge. Enkele trapjes op en je komt in klein van groots restaurant. Bij het binnen komen heb je voor je zicht op de open keuken en de kok druk in de weer.Toch kan een groet en steeds bij, en wordt je opgevangen door een lieve gastvrouw. De opstelling van de tafeltjes nodigt uit tot een gesprek met je "buren". Een beetje geduld is soms nodig want de gastvrouw neemt zowat alle taken voor zich.
Het beetje geduld wordt beloond. Heerlijke geuren waaien uit de keuken, en de gerechten zijn overheerlijk. Ook vele toeristen weten het te vinden, maar daar lijdt de kwaliteit niet onder.

Datum van bezoek: oktober 2018

9 februari 2019 beoordeeld

De gastvrouw was vriendelijk en erg spontaan. Je wordt ontvangen alsof je een goede vriend aan huis bent.

Hier zien ze ons zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019
3 oktober 2018 beoordeeld

prachtig warm en gezellig ingericht,vriendelijke gastvrouw,en een zeer goede kok,zeker om nog meermaals terug te gaan eten

Datum van bezoek: oktober 2018
1 oktober 2018 beoordeeld

Nadat we met ons drieën aan een tweepersoonstafel moesten wachten op onze tafel, was het inmiddels 21.30 toen we mochten bestellen.
We hadden niet veel trek meer, dus we wilden 2 voorgerechten en dessert bestellen. Met luide stem werden we in de hoek gezet. Dit doe je niet bij een genormeerd restaurant, stelde de gastvrouw. Op een manier alsof we haar zojuist diep beledigd hadden, werden we ter woord gestaan. De compromis was; ze zou hoofgerechten formaat serveren en op de rekening zetten (ze moesten namelijk een bepaalde omzet halen) we stemde in. Toen we ons gerecht kregen, werd hetzelfde gerecht ook geserveerd bij de tafel naast ons. Identieke hoeveelheid en grootte. Bij het afrekenen, vertelde we dat we niet zagen dat ze onze gerechten groter had gemaakt, alleen de rekening wel. Wederom moest de hele zaak "meegenieten" hoe de dame ons met luide stem, zuchtend en boos terecht wees. We voelde ons zeer bezwaarlijk. Verbaasd liepen we naar buiten. Dit hebben we nog nooit mee gemaakt....

Datum van bezoek: september 2018
13 september 2018 beoordeeld

bediening is eerder nors en geforceerd. Er hangt een penetrante rioolgeur die het lekkere eten vergalt. Na opmerking over geur en vraag om de deur te sluiten, horen we kok in de keuken zeggen dat we zagen. Een voorgerecht alleen eten (we zijn kleine eters) wordt ook afgewimpeld. Bediening is net beleefd maar niet echt vriendelijk.
WC ligt op 1ste verdieping, niet te bereiken voor mensen die slecht te been zijn.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Spinola bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Spinola geweest? Deel je ervaringen!