“Gewoon weg prachtig”

Prijsklasse: € 21 - € 49
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 mei 2024 beoordeeld

Dit restaurant is nog 1 van de weinige die echt oog heeft voor zijn cliënten. Moest ik 10 sterren kunnen geven zou ik er niet eens over twijfelen. Simpelweg MAGNIFIEK!

Kwaliteit van de producten is uitermate goed, oog voor detail en een smaak die gewoon juist is.

Ik raad iedereen aan om hier eens te komen eten en terug te keren naar de goeie oude gouden tijden van de horeca.

Top zaak. Ons zie je zeker terug !

Proficiat

Datum van bezoek: mei 2024
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

“Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw bezoek. Ik ben erg blij om te horen dat je genoten hebt van ons eten en de service. We stellen het zeer op prijs uw aanbeveling. Het is ons een genoegen om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.” Team Pourbus.

12 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Top eten en top bediening. Voor moederdag nog een last minute kunnen reserveren. Een zeer gezellige sfeer………………………..

Datum van bezoek: mei 2024

Alvast bedankt voor jullie bezoek en de positieve feedback, Altijd welkom. Grt. Team Pourbus

16 april 2024 beoordeeld

Wij hadden een heerlijke avond, heerlijk 3 gangen keuze menu, goed glas wijn en vriendelijke bediening.
Een aanrader voor een avond uit eten in Brugge

Datum van bezoek: april 2024
10 april 2024 beoordeeld

Een topper in Brugge!

Het restaurant waar je echt kan genieten van eten.

Een bord bestaande uit vers gegrild vlees tot de verse mayonaise bij de verse frietjes.

Daarnaast heel vriendelijk personeel en zo beleef je een top avond.

Als bruggeling voel je je zeer welkom en als toerist heb je de parel van Brugge ontdekt.

Aanraders: De malse heerlijk gegrilde ribeye of de reeds ontschaalde kreeft waarbij je het prutswerk achterwege kan laten en focussen op hetgene dat echt telt, genieten!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2024

3 maart 2024 beoordeeld

Eerste keer in deze zaak geweest.
Vriendelijke bediening van de gastvrouw, ik heb als voorgerecht garnaalkroketten genomen en mijn vriendin de carpacio.
Beide gerechtjes subliem en mooi opgediend.
Als hoofdgerecht nam ik ossenhaasje met pepersaus en frietjes, mijn vriendin nam kabeljauw.
Het ossenhaasje was superlekker en zeer goed gekruid, moet eerlijk zijn dat ik ze van deze kwaliteit nog niet veel tegengekomen heb.
Enige minpuntje van de avond vond ik de frietjes, die waren echt niet lekker, heel jammer anders was dit gerecht ook een topper.
Als dessertje nam ik de crème brulde, ook dit was zeer lekker.
Conclusie, top plaatsje om een gezellige avond te beleven met lekker eten .
Doe iets aan de frietjes en dan is dit compleet af👌

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer

Reizigers die Pieter Pourbus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pieter Pourbus geweest? Deel je ervaringen!