“De parel van Brugge”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
10 april 2024 beoordeeld

Een topper in Brugge!

Het restaurant waar je echt kan genieten van eten.

Een bord bestaande uit vers gegrild vlees tot de verse mayonaise bij de verse frietjes.

Daarnaast heel vriendelijk personeel en zo beleef je een top avond.

Als bruggeling voel je je zeer welkom en als toerist heb je de parel van Brugge ontdekt.

Aanraders: De malse heerlijk gegrilde ribeye of de reeds ontschaalde kreeft waarbij je het prutswerk achterwege kan laten en focussen op hetgene dat echt telt, genieten!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2024

“Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw bezoek. Ik ben erg blij om te horen dat je genoten hebt van ons eten en de service. We stellen het zeer op prijs uw aanbeveling. Het is ons een genoegen om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.” Team Pourbus.

3 maart 2024 beoordeeld

Eerste keer in deze zaak geweest.
Vriendelijke bediening van de gastvrouw, ik heb als voorgerecht garnaalkroketten genomen en mijn vriendin de carpacio.
Beide gerechtjes subliem en mooi opgediend.
Als hoofdgerecht nam ik ossenhaasje met pepersaus en frietjes, mijn vriendin nam kabeljauw.
Het ossenhaasje was superlekker en zeer goed gekruid, moet eerlijk zijn dat ik ze van deze kwaliteit nog niet veel tegengekomen heb.
Enige minpuntje van de avond vond ik de frietjes, die waren echt niet lekker, heel jammer anders was dit gerecht ook een topper.
Als dessertje nam ik de crème brulde, ook dit was zeer lekker.
Conclusie, top plaatsje om een gezellige avond te beleven met lekker eten .
Doe iets aan de frietjes en dan is dit compleet af👌

Datum van bezoek: maart 2024
18 februari 2024 beoordeeld

Op 9 februari gaan dineren! Super gezellig, mega lekker en topbediening! Vriendelijke uitbaters en top personeel zoals je ze nog weinig vind😍

Datum van bezoek: februari 2024
27 januari 2024 beoordeeld

Vrijdag=visdag! Heel lekkere paling, kreeft om vingers van af te likken, kabeljauw om u tegen te zeggen en overheerlijke coquilles. Bedankt voor de fijne avond!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2024

“Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw bezoek. Ik ben erg blij

10 januari 2024 beoordeeld

Heel lekker gegeten op oudejaarsavond! Heel vriendelijke bediening, ook aan de telefoon bij de “last minute” reservatie.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Pieter Pourbus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pieter Pourbus geweest? Deel je ervaringen!