“Bijna perfect”

Prijsklasse: € 21 - € 49
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
3 maart 2024 beoordeeld

Eerste keer in deze zaak geweest.
Vriendelijke bediening van de gastvrouw, ik heb als voorgerecht garnaalkroketten genomen en mijn vriendin de carpacio.
Beide gerechtjes subliem en mooi opgediend.
Als hoofdgerecht nam ik ossenhaasje met pepersaus en frietjes, mijn vriendin nam kabeljauw.
Het ossenhaasje was superlekker en zeer goed gekruid, moet eerlijk zijn dat ik ze van deze kwaliteit nog niet veel tegengekomen heb.
Enige minpuntje van de avond vond ik de frietjes, die waren echt niet lekker, heel jammer anders was dit gerecht ook een topper.
Als dessertje nam ik de crème brulde, ook dit was zeer lekker.
Conclusie, top plaatsje om een gezellige avond te beleven met lekker eten .
Doe iets aan de frietjes en dan is dit compleet af👌

Datum van bezoek: maart 2024

18 februari 2024 beoordeeld

Op 9 februari gaan dineren! Super gezellig, mega lekker en topbediening! Vriendelijke uitbaters en top personeel zoals je ze nog weinig vind😍

Datum van bezoek: februari 2024
27 januari 2024 beoordeeld

Vrijdag=visdag! Heel lekkere paling, kreeft om vingers van af te likken, kabeljauw om u tegen te zeggen en overheerlijke coquilles. Bedankt voor de fijne avond!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2024

“Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw bezoek. Ik ben erg blij
om te horen dat je genoten hebt van ons eten en de service. We stellen het zeer op prijs
uw aanbeveling. Het is ons een genoegen om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.” Team Pourbus.

10 januari 2024 beoordeeld

Heel lekker gegeten op oudejaarsavond! Heel vriendelijke bediening, ook aan de telefoon bij de “last minute” reservatie.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2023
1 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier erg lekker gegeten! De Foie gras was verrukkelijk en goed op temperatuur en de brioche wat zoet: de gewenste combi. Mijn ribeye was in één woord: perfect. Prima personeel!
Ik kom hier graag terug.

Datum van bezoek: januari 2024
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2024

“Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw bezoek. Ik ben erg blij
om te horen dat je genoten hebt van ons eten en de service daar. We stellen het zeer op prijs
uw aanbeveling en het zou ons een genoegen zijn u nogmaals te mogen verwelkomen.” Team Pourbus.

Reizigers die Pieter Pourbus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pieter Pourbus geweest? Deel je ervaringen!