“Zeker een aanrader!”

Prijsklasse: € 21 - € 49
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
10 januari 2024 beoordeeld

Heel lekker gegeten op oudejaarsavond! Heel vriendelijke bediening, ook aan de telefoon bij de “last minute” reservatie.
Zeker een aanrader!

• Sfeer

1 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier erg lekker gegeten! De Foie gras was verrukkelijk en goed op temperatuur en de brioche wat zoet: de gewenste combi. Mijn ribeye was in één woord: perfect. Prima personeel!
Ik kom hier graag terug.

Datum van bezoek: januari 2024
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2024

“Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw bezoek. Ik ben erg blij
om te horen dat je genoten hebt van ons eten en de service daar. We stellen het zeer op prijs
uw aanbeveling en het zou ons een genoegen zijn u nogmaals te mogen verwelkomen.” Team Pourbus.

31 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes ontvangen door gastvrouw. Gezellig niet al te groot restaurant. De menukaart is duidelijken er is voor iedereen wel iets te kiezen. Het eten wordt netjes uitgeserveerd. Rest natuurlijk ook niet de onbelangrijk de vraag ‘ is het lekker ?’ Als antwoord kan ik alleen maar ja zeggen. Wat een heerlijke avond hebben wij daar gehad. Gastvrouw neemt ook even de tijd om met de gasten te praten hoe zij alles hebben ervaren.
Ik ga er graag weer naar toe als ik in Brugge ben. Zeker een aanrader.

17 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut top gegeten, de kreeft kroketten waren hemels en de gamba’s ook. Gezellig kader met vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2023
Johan De Cock, Eigenaar van Pieter Pourbus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2023

16 december 2023 beoordeeld

Prachtige super gezellige plek. Zeer goed ontvangen en lekker gegeten. De hertenkalffilet is een aanrader.

Reizigers die Pieter Pourbus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pieter Pourbus geweest? Deel je ervaringen!