“heerlijk gegeten!”

Geclassificeerd als nr. 52 van 737 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Een prettige plek in het mooie Brugge. Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Fijne bediening en niet al te duur.

Datum van bezoek: februari 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en nostalgisch restaurant! Het eten is rechtoe rechtaan van uitstekende kwaliteit. Ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam alleen gedurende avond merk dat ze net een medewerker tekort komen om je echt te bedienen. Enfin dat hebbende gezegd, absoluut een aanrader. Reserveren is een pré.

Datum van bezoek: maart 2020
22 januari 2020 beoordeeld

Het restaurant mikt vooral op toeristen 's avonds. Dan moet je zeker reserveren, zo niet kom je van een kale reis thuis. Het is er meestal erg druk en dan zit je ook dicht bij je buren. Lunchtime is enkel op reservatie, maar dan kun je ook in alle rust genieten van je maaltijd en maakt ook de patron tijd voor een praatje.
Ik kom hier voor de ribstuk met bearnaisesaus. Die laatste wordt "in real time" gemaakt en is onovertroffen !!

Datum van bezoek: november 2019
4 januari 2020 beoordeeld

De eerste keer bij Peter Pourbus. Het is een mooi pand als je 's avonds aan komt gewandeld. De inrichting is netjes en klassiek. Het onthaal vriendelijk en behulpzaam. We bestelden lamskroontje, Entrecote, roodbaars filet en gebakken zeetong. Iedereen gaf aan dat het zeer goed klaar gemaakt was. Lamskroontje precies rosé; Entrecote mooi saignant, en de roodbaars lekker zacht. De zeetong was iets steviger maar al met al erg goed. Een aanrader om eens lekker te eten. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2020
19 december 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening lekker eten paté een hazerug mijn vrouw vis alles was zeer lekker klaargemaakt .ook een gezellig interieur wel een klein beetje prijzig

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Pieter Pourbus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pieter Pourbus geweest? Deel je ervaringen!