“Steeds een vast waarde in de Brugse binnenstad.”
Beoordeling van Pieter Pourbus

Pieter Pourbus
Geclassificeerd als nr. 64 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren voorheen reeds te gast bij Pieter Pourbus.
Bij ons laatste bezoek was het alweer een voltreffer.
We werden begroet de de eigenaar, die tevens de zaal voor zijn rekening neemt .Stijlvolle gastheer bijgestaan door zijn charmante echtgenote beiden met oog voor detail en respect voor hun klanten.
Wij zijn regelmatige restaurant bezoekers te brugge en hebben al verschillende adresjes ontdekt over de jaren ,gaande van trendy , top gastronomie tot goede bistro’s .
Gezien onze liefde voor deze stad en de affiniteit met de gastronomie is Pieter Pourbus voor ons steeds een aangenaam thuiskomen.
Lekker, mooi , authentiek interieur en goede sfeer.
Zeker een aanrader bij een citytrip te Brugge.

Datum van bezoek: juni 2018

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekkere steak, heerlijke frieten en vriendelijk personeel ben je hier aan het juiste adres. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tof restaurantje hartje van brugge , zeer toffe uitbaters , eten was op en top kwaliteit , lekker bereid. Gwn top !!!! Aanrader voor iedereen !!!

Datum van bezoek: juli 2018
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, aangename sfeer en vlotte bediening! Prijs kwaliteit is zeer goed, een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer tevreden goede bediening lekker eten klant vriendelijk goed van prijs kwaliteit zeker een aanrader

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pieter Pourbus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pieter Pourbus geweest? Deel je ervaringen!