TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 201 van 835 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag wandelen en bezienswaardigheden bezoeken belanden wij in dit restaurant gelegen nabij het Begijnhof.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en maakte onze keuze uit de kaart.
Ik koos voor oesters als voorgerecht en mosseltjes als hoofd gerecht.
Beiden gerechten waren perfect. Ook mijn reisgenoten waren meer dan content over de maaltijd en bediening.
Een aanrader dus.

Datum van bezoek: september 2019

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch toeristenrestaurant. Vriendelijk personeel, voldoende keuze qua eten.
Lekker gegeten en vlotte service. Kwamen nogal opdringerig door meteen na de maaltijd koffie / dessert aan te bieden. Uiteindelijk beslist om een koffie te drinken: kregen een klein tasje koffie dat voor de helft gevuld was ... dit kostte €3,50. Héél prijzig voor een halve tas koffie.

Datum van bezoek: juli 2019
13 april 2019 beoordeeld

Het voorgerecht was een portie mosseltjes in witte wijn met brood, en daarna tongrolletjes met hollandaisesaus en frietjes. Als dessert kregen ze een Bruselse wafel. Het eten was lekker en verzorgt, hetgeen niet altijd zo is als je met groepen eten gaat.

Datum van bezoek: april 2019
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen het regionaal menu. Tegen een schappelijke prijs een prima menu. Bediening was vriendelijk en vlot. Maar goed dat we van tevoren onze reservering checkten, die was nl niet genoteerd. Dat is dan wat ons betreft ook het enige kleine punt van kritiek, verder niets dan lof. We gaan vast nog wel een keer terug!

Datum van bezoek: januari 2019
9 december 2018 beoordeeld

Matig, super druk , toeristisch eten, bediening door jonge stagiairs
Wel ok maar niet profesioneel.
Locatie aan minnewater is wel super

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Maximiliaan Van Oostenrijk bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Maximiliaan Van Oostenrijk geweest? Deel je ervaringen!