“theeroom”

Geclassificeerd als nr. 308 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2019 beoordeeld

het was zeer lekker maar veel te duur 12,50 voor een appeltaart met ijs waar gaan we naartoe,7,50 voor een wafel ,4,75 voor een appeltise pfff mij zien ze daar niet meer.
had juist het gruuthuze bezocht, ik woon in de rand van brugge wel vind dit echt schandalig zo een prijzen.

Datum van bezoek: augustus 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht. 5,5 euro voor een automaten cappuccino. Dat is toch wel erg. Tja wat moet je er nog meer over zeggen. Echt geen aanrader..

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

De dagschotel genomen op het terras, na ons bezoek aan het Gruuthusemuseum. Lekker gegeten, historisch pand, prima bediening.

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de bediening was goed! 15 Euro per glaasje Limoncello vragen, is crimineel! Dit heb ik nog nergens in de wereld meegemaakt! Verder werd het terras gedurende de avond snel ongezellig gemaakt, zodat je het gevoel kreeg dat je moest vertrekken. Kortom; gast onvriendelijk, horeca onwaardig!!!!!!!!!!!!!!

7 juli 2019 beoordeeld

Deze Thea room is veel te duur voor wat je maar krijgt!
3,95 voor een koffie, 5,50 voor een cappuccino en je krijgt maar een speculoosje. Voor die prijs mag je Tog iets meer verwachten
Op de Markt betaal je 3 euro en je hebt een super zicht plus!
Een stukje taart is al snel 12 euro?
8 euro voor pineau des charentes?
Veel te duur en geen vriendelijke bediening, kom hier zeker niet meer langs.

Reizigers die Maria van Bourgondie bekeken, bekeken ook

In Maria van Bourgondie geweest? Deel je ervaringen!