“Aanrader om heerlijk te worden verrast.”
Beoordeling van Malesherbes

Malesherbes
Geclassificeerd als nr. 16 van 767 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Onverwacht op dit mooie plekje terecht gekomen. Echt heerlijk gegeten en genoten! Pure passie voor koken en lekker eten 🥰

Datum van bezoek: april 2024

16 februari 2024 beoordeeld

- oude inrichting waar wat opfrissing wenselijk is
- een ongelooflijk lieve bediening - een hart voor klanten
- eten lekker, niet speciaal
- onze kleren roken wel hard naar koken

Datum van bezoek: februari 2024
2 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige, kleine eetgelegeheid, indruk van een woonkamer. Vriendelijk personeel en goed eten, zowel qua smaak als prijs.

Datum van bezoek: december 2023
30 juli 2023 beoordeeld

Altijd lekker, altijd even vriendelijk, ook al was ik alleen die avond. Bedankt om me het gevoel te geven dat ik echt welkom was.

Datum van bezoek: juli 2023
27 mei 2023 beoordeeld

Met de 2 nichtjes hier geweest.
Gevonden op Tripadvisor.
Heerlijk plekje… echt een aanrader !
Super vriendelijke bediening, super locatie… top !!

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Malesherbes bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Malesherbes geweest? Deel je ervaringen!