“Aanrader!”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige, kleine eetgelegeheid, indruk van een woonkamer. Vriendelijk personeel en goed eten, zowel qua smaak als prijs.

Datum van bezoek: december 2023

30 juli 2023 beoordeeld

Altijd lekker, altijd even vriendelijk, ook al was ik alleen die avond. Bedankt om me het gevoel te geven dat ik echt welkom was.

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer
27 mei 2023 beoordeeld

Met de 2 nichtjes hier geweest.
Gevonden op Tripadvisor.
Heerlijk plekje… echt een aanrader !
Super vriendelijke bediening, super locatie… top !!

Datum van bezoek: mei 2023
13 mei 2023 beoordeeld

Leuke en lekkere suggesties, aangename sfeer en top bediening in informele toch elegante etiquette. Ik ga er maandelijkse op bezoek en jaren lange top ervaring in het kleinste straatje van Brugge , romantiek piekt ❤️

Datum van bezoek: mei 2023
21 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk eten, gezellig knus restaurant als een huiskamer. Heel vriendelijke bediening en kok, die echt plezier hebben in de avond. Ondanks dat iedereen (niet gepland) op hetzelfde moment kwam, is het ze toch gelukt om alles op tijd te serveren. Ik zou het zeker aanraden om hier te eten. Authentieke uitstraling, te vinden in een smal steegje.

Datum van bezoek: januari 2023

Reizigers die Malesherbes bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Malesherbes geweest? Deel je ervaringen!