TripAdvisor

Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
23 augustus 2019 beoordeeld

In het kleinste straatje van Brugge vinden we het gezellig restaurantje Malesherbes. Waar we hartelijk worden ontvangen door de gastvrouw An. We gaan beide voor de huisgemaakte ganzenleverpastei. Verrukkelijk! Mijn partner nam als hoofdgerecht de Cassoulet, ikzelf ging voor één van de suggesties die wekelijks veranderen, dit zijnde duo van lam met rozemarijn. Als wijn namen we de huiswijn die prijs kwaliteit zeker te smaken valt.

Datum van bezoek: augustus 2019

18 maart 2019 beoordeeld

Bezoeken het restaurant nu en dan eens altijd heel lekker gegeten .
Ook steeds met de glimlach bedient .We houden ook van de gezellige sfeer die er hangt.

Datum van bezoek: maart 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Het is even zoeken naar Mallesherbes, gelegen in de smalle Stoofstraat in Brugge maar dan wordt je zoektocht ook beloond met een geweldig restaurant. Heerlijke en vers bereide gerechten, lekkere wijnen en een heel vriendelijke bediening en zeker zullen we An, de super aardige eigenaresse niet vergeten.

Datum van bezoek: januari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig restaurant. De huiskamer uitstraling geeft je een goed gevoel. Het ligt verscholen in een smal straatje, de Stoofstraat, lekkere gerechten op een krijtbord, perfect gebakken lamsfilet en eendenborstfilet. Ook de voorgerechten goed van smaak en kwaliteit. Er werd een goed glas wijn geschonken. De vrolijke An en haar personeel zorgen ervoor dat je het naar de zin hebt. En dat hadden we ook. Hier moet je naar toe gaan.

Datum van bezoek: januari 2019
19 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen in een straatje waar je zo aan voorbij loopt, maar zoek het adres op en laat je er naartoe leiden…
Het huiskamergevoel en heerlijk eten! Kleine kaart en dag specialiteiten…
“Relatief eenvoudig” maar een explosie van smaak…
Zeer vriendelijke bediening en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!
Geen tourist-trap!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Malesherbes bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Malesherbes geweest? Deel je ervaringen!