TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Goed restaurant tegenover OLVrouwe kerk”
Beoordeling van Gruuthuse Hof

Gruuthuse Hof
Geclassificeerd als nr. 59 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en Goed restaurant tegenover de ingang van de Onze Lieve Vrouwekerk. Beperkte menukaart met voldoende keuze uit vlees- en enkele visgerechten voor incidenteel bezoek. Erg vriendelijke ontvangst gevolgd door attente service. Mooi stoofvlees gerecht. Dessert met goed bereide Belgische waffels... Geslaagd bezoek.

Datum van bezoek: augustus 2019

31 juli 2019 beoordeeld

Vanwege n annulering konden we terecht. Heerlijke vissoep en verse forel. Vlaams eten op zijn best.
Bedanktb

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij geholpen en heerlijk gegeten. Het is een knus, klein en gezellig restaurant. Omdat een eerdere reservering te laat was konden we aanschuiven.
De bediening was goed, gastvrij, en reuze vriendelijk.
De mosselen waren een genot en heerlijk bereid! De vlaamsestoverij was mals en lekker.
Geweldige avond gehad!

Datum van bezoek: juli 2019
27 mei 2019 beoordeeld

Samen met een Schotse vriend hier gaan eten. Gereserveerd want het kan blijkbaar druk zijn in deze zaak en ja inderdaad het was er gezellig druk. Het is geen grote zaak zoals er in Brugge zo veel zijn maar daar houden wij wel van : klein en gezellig. Het personeel was heel vriendelijk en geduldig want wij hadden heel wat bij te praten met onze Schotse vriend daarom liet onze bestelling ook wel even op zich wachten. Zij bieden geen heel uitgebreide kaart aan maar voldoende keuze. En het werd mooi gepresenteerd en was lekker, zowel de vis- als het vleesgerecht.Onze Schotse vriend was heel tevreden en vond het de beste plaats waar hij gegeten had gedurende zijn verblijf op het vasteland (rondreis door Nederland - Duitsland en België). Hij heeft genoten van de wafel als dessert. Prima kwaliteit prijsverhouding.

Datum van bezoek: mei 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn partner en ik hebben hier in de avond gegeten en enorm genoten van de bediening, het stoofvlees en het “toeristen menu”. We werden vriendelijk geholpen en reserveren is aan te raden. Het was erg druk, wij waren blij dat we in de middag al gereserveerd hadden!
Kortom, ben je in Brugge dan moet je hier naartoe.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Gruuthuse Hof bekeken, bekeken ook

In Gruuthuse Hof geweest? Deel je ervaringen!