TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 187 van 835 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2019 beoordeeld

Just in time... of just too late toegekomen. Geen probleem: met de glimlach een plaatsje gekregen. En een overheerlijk slaatje met geitenkaas gegeten. Top!

Datum van bezoek: augustus 2019

19 juni 2019 beoordeeld

De rundsstoverij gegeten was subliem , super vlotte en vriendelijke bediening . Gezellig restaurant gaan we zeker terug . goeie keuze geweest om dit restaurant te kiezen op mijn verjaardag . We hebben genoten

Datum van bezoek: juni 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terecht gekomen en afgaande op de recensies van TripAdvisor zijn we naar binnen gegaan.
Gezellig knus restaurant met vriendelijke bediening.
We hebben de rib-eye en slibtong gegeten, beide goed bereid.
Als dessert de profiteroles besteld en gedeeld, heerlijk maar een grote portie.
Echt een aanrader om eens te gaan eten.

Datum van bezoek: mei 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk geluncht. Knus en gezellig restaurantje met vriendelijke bediening.
Een menukaart waarbij je moeilijk kunt kiezen, zoveel lekkere gerechten bij elkaar.
Wij hebben uiteindelijk een beide pasta gegeten en onze verwachtingen zijn overtroffen. Super smaakvol en echt van genoten!
Absolute aanrader voor een ieder die Brugge bezoekt en echt even lekker wil eten en tafelen.

Datum van bezoek: februari 2019
4 februari 2019 beoordeeld

Niet te groot restaurant met "familiale bediening" wat gezellige sfeer geeft; Aangenaam ingericht; Menu niet te uitgebreid maar meer dan voldoende: aan te bevelen STOOFVLEES; goede huiswijn; prijs/kwaliteit oké.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Zevende Hemel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Zevende Hemel geweest? Deel je ervaringen!