“Terras centrum Brugge”

Prijsklasse: € 17 - € 47
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de autoluwe zondag in het centrum van Brugge.
Toffe dame , prima ontvangen .
Rustig (volzet) terras . Prima gebakken onglet , heerlijke frietjes , lekkere mayonaise en krokant slaatje . Garnaalkroketten (3) voor mijn partner. Lekker .Enkele glaasjes wijn en een irish coffee . 110€ , heel schappelijk dus .
Super vriendelijke bediening . Binnen zag het er ook aangenaam uit . Kraaknet sanitair, weliswaar op de eerste verdieping . Niet twijfelen , maar doen

Datum van bezoek: september 2023

22 april 2023 beoordeeld

We waren hier met een groep van 17 personen. De eigenaars hadden op voorhand een keuzemenu voorgesteld en dit afgedrukt op gepersonaliseerde menukaartjes. Dit werd zeer op prijs gesteld door onze gasten. De bediening gebeurde vriendelijk en vlot. Het eten was zeer lekker. Alles is perfect verlopen. Dat begon al van bij het eerste contact en bleef vlekkeloos tot we terug buiten stapten. Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2023
1 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer, gezellig, mooie omkering, vriendelijke bediening en vooral lekker gegeten. Toffe sfeer tussen de filmsterren.

22 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

voor de tweede keer in een paar maanden hier gegeten. Ook nu weer genoten van erg goed bereid stoofvlees.
vriendelijke en vlotte bediening ook. Het is hiet niet voor niets druk bezet. Top.

22 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening! In een romantische sfeer. Met alle filmsterren om je heen. Zeker een aanrader!
Emiel, uit Venlo

Reizigers die Restaurant Chagall bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Chagall geweest? Deel je ervaringen!