“Malpertuus 2 aan de Dweerstraat 22 Brugge”
Beoordeling van Restaurant Malpertuus

Restaurant Malpertuus
Geclassificeerd als nr. 72 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 15 - € 29
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2024 beoordeeld

Dit restaurant is zeker de moeite waard, na heel vriendelijk ontvangen te zijn door een van de medewerkers kozen we een plaats in de tuin/terras.
Na een lekkere amuse in de vorm van krabsalade hebben we een 3 gangen menu gegeten en elk onderdeel was de moeite waard alles was gewoon heerlijk gastheer Christoph is geweldig.
De prijs kwaliteit verhouding van dit restaurant is erg goed, doe jezelf een plezier en neem de moeite om hier te gaan eten.
Fred 30-5 2024

Datum van bezoek: mei 2024

26 mei 2024 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs! Ober Ilias was zeer gastvrij. Restaurant zit in hartje Brugge. Inrichting is wat traditioneel maar het lekkere eten en de gastvrijheid zijn goed.

Datum van bezoek: mei 2024
9 mei 2024 beoordeeld

Echt super vriendelijk personeel en ook heel lekker gegeten, snelle service, en goede prijzen. Ik kom graag nog eens terug, Elias was onze ober en hij deed dat super goed.

Datum van bezoek: maart 2024
4 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden geplaatst op de eerste verdieping bij het raam en onder genot van rustgevende jazzmuziek dineerden wij. Onze gastheer betrof Bobby (als ik het goed schrijf).

Voorgerecht:
Carpaccio. Anders dan dat we als Nederlanders gewend zijn, maar prima.

Hoofdgerecht incl. prima friet met mayonaise:
- Sliptong. Gaar, mals en goed gekruid. Hij smaakte goed.
- Chateaubriand (rare). In eerste instantie medium doorbakken, maar toen ik dit aangaf bij eerstgenoemde gastheer verving hij deze binnen een paar minuten voor een 'rare-versie'. Daarnaast gaf hij extra, nieuwe, friet. De rare chateaubriand smaakte inclusief pepersaus prima, maar had wel een vreemde geur.

Dessert:
- Dame blanche
Niet heel veel, maar smaakte goed.
- lavacake (/moelleux). Smaakte heel erg goed. De chocolade binnenin was erg warm. Ook het bijgeserveerde ijsbolletje en slagroom was een goede combinatie.

Al met al:
- klantvriendelijk + prima - goed eten. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2024
2 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, heerlijke stoofvlees op!
Mensen waren erg beleefd!
Kregen omdat we wat te vieren hadden zelfs een drankje van de zaak!
Dikke aanrader!

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Restaurant Malpertuus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Malpertuus geweest? Deel je ervaringen!