“Lekker, verrassend rustig”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 december 2018 beoordeeld

In een overdrukke stad nog een gelegenheid gevonden waar je niet moet reserveren en waar men zijn best doet om het je gezellig te maken. Een plaats gekregen in een sfeervolle ingerichte kelder. De bediening verliep vlot, De lunchmenu was heel lekker!
Heel vriendelijk personeel! Om zeker nog eens te komen!

Datum van bezoek: december 2018

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeven personen komen eten, de menu malpertuus heb ik genomen, deze was zeer lekker en goed van prijs. De bediening was ook top. Gezelligen avond gehad. Ik vond het een aanrader en de rest van ons gezelschap ook. Doe zo voort!

Datum van bezoek: december 2018
5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden door de kelner praktisch uitgescholden bij het plaatsnemen aan een natte tafel . We bestelden een cote a l os voor twee personen : verkeerde saus, slecht klaargemaakte bearnaise, melk met peper als pepersaus, 2 blazdjes groen en 1/8 tomaat als salade ....

Datum van bezoek: november 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle inrichting. Centraal gelegen achter de markt. Goede vriendelijke bediening. Mooie kwalitatieve en smaakvolle gerechten. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
18 oktober 2018 beoordeeld

We waren als koppel een lang weekend in Brugge en zijn bij Malpertuus gaan eten.
Buiten dat ze heel erg vriendelijk waren was het eten ook heel erg goed.
Zeker voor de prijs.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant Malpertuus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Malpertuus geweest? Deel je ervaringen!