“Super lekker (en glutenvrij) gegeten”
Beoordeling van 'T Pallieterke

'T Pallieterke
Een tafel reserveren
za 6/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 231 van 737 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant waar je met familie , vrienden of zakenpartners zeer welkom bent.We ontvangen ook groepen.Keuken non-stop
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker (en glutenvrij) gegeten. Naast de glutenvrije kaart waren sommige andere gerechten ook glutenvrij mogelijk. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
De dag erna zijn we teruggegaan voor een heerlijke lunch.

Datum van bezoek: februari 2020

18 november 2019 beoordeeld

gezellig kader vriendelijk personeel eten was goed aan een goede prijs!!We kozen voor de dagschotel die verzorgd en smakelijk is.

Datum van bezoek: november 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Ik wilde samen met mijn vriend 's avonds nog iets gaan drinken, het restaurant zag er buiten gezellig uit en we namen plaats op het terras. Geen minuut later stond de barvrouw langs ons om onze bestelling op te nemen. Toen ik vriendelijk vroeg of we nog even mochten kijken, kreeg ik alleen maar een klein knikje en zuur gezicht. Vijf minuten later stond ze terug bij ons met de vraag 'keuze gemaakt?' met nog altijd een zuur gezicht. Toen we onze koffies kregen, zetten ze ze ruw neer en lag er een stukje oude cake bij en een vreemd smakende mousse... Daarnaast zat er nog een koppel langs ons dat mosselen aan het eten was, waarbij de medewerkster achter het raam stond te kijken wanneer ze eindelijk gedaan hadden met eten...
Ze keken ons letterlijk buiten

7 augustus 2019 beoordeeld

Wij komen meestal de woensdagmiddag iets eten hier. Soms de lunch, soms eens spaghetti of een steak. Het is altijd dik in orde. De bediening is ook altijd heel vriendelijk. Echt vriendelijk en niet commercieel vriendelijk. Een van onze favoriete adresjes.

4 augustus 2019 beoordeeld

De Prondelmenu (wij kozen voor verse slaatje tomaat/mozarella, steak béarnaise, chocolademousse) was héél lekker. De bedieding was ondanks de drukte heel snel en correct.

Reizigers die 'T Pallieterke bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 'T Pallieterke geweest? Deel je ervaringen!