“Heerlijk vegetarisch en gezellig”
Beoordeling van De plaats BVBA

De plaats BVBA
Geclassificeerd als nr. 25 van 832 Restaurants in Brugge
31 augustus 2019 beoordeeld

Lekker eten uit alle hoeken van de wereld. De gerechten die wij kregen (vegetarische lasagna en libanees stoofpotje) waren werkelijk smaakbommen. Heerlijke huiselijke sfeer en het restaurant ligt op de ideale afstand van het centrum: bereikbaar, maar ver genoeg om de meeste drukte te ontlopen. Maak zeker een reservatie want het restaurant is snel volgeboekt ;)

Datum van bezoek: augustus 2019

26 juli 2019 beoordeeld

Het duurde echt superlang voor de twee bestelde wijntjes op tafel kwamen, en dan was het erg lang wachten op het eten. De patron was zichtbaar erg in de war en heel wat van op de kaart stond was niet beschikbaar (je kon nog kiezen tussen de curry en de pasta, de beide stoofvleesgerechten waren op om 18u al). Het restaurant had zogezegd gereserveerde tafels voor 16 personen, terwijl het dus vrij leeg bleef. Het eten was matig: de curry had veel minder groenten dan op de foto's, de pasta smaakte als gekruid met de miracoli-mix. Wij vroegen ons echt af: wat is hier aan de hand?...

Datum van bezoek: juli 2019
PietV630, Eigenaar van De plaats BVBA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Proficiat u bent de eerste die 1 ster geeft.

Eerlijk duurt het langst...

Ik weet dat we goed bezig zijn...
2 stoof'vlees' schotels, denk niet dat je door had dat het een vegetarisch/veganistisch restaurant is.

Ik kan nog van alles schrijven maar ik trap niet na.
Bedank om mij naar beneden te halen, maar ga deze review totaal negeren.

18 juni 2019 beoordeeld

Vond het heel lekker en dit voor een goede prijs. En dit ook op een mooie locatie en heel gezellig ingericht

Datum van bezoek: mei 2019
12 april 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en aangenaam zitten. Ook het hapje en het wijntje lieten het beste vermoeden. Mijn pasta was echter best droog, zo goed als niet afgekruid en smaakloos. Viel me dat even tegen. De lasagna van mijn tafelgenoot viel wel in de smaak, al vond ik dat ook geen hoogvlieger. Kan zijn dat we tegenslag hadden maar had van deze plaats, op basis van de mond aan mond reclame en talloze goede commentaren, veel hogere verwachtingen. De prijs is dan weer een meevaller.

Datum van bezoek: februari 2019
PietV630, Eigenaar van De plaats BVBA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

mmmm...in februari geweest en pas in half april reageren...concurrentie????

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gisteren een super lekker en gezellig diner in de plaats. Ik had de veggie burger met geroosterde seizoensgroenten en cajun aardappelen. Men vriendin had de vegan stoverij, Het was top.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die De plaats BVBA bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De plaats BVBA geweest? Deel je ervaringen!