“Heel lekker”
Beoordeling van De plaats BVBA

De plaats BVBA
Geclassificeerd als nr. 17 van 824 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Vond het heel lekker en dit voor een goede prijs. En dit ook op een mooie locatie en heel gezellig ingericht

Datum van bezoek: mei 2019

12 april 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en aangenaam zitten. Ook het hapje en het wijntje lieten het beste vermoeden. Mijn pasta was echter best droog, zo goed als niet afgekruid en smaakloos. Viel me dat even tegen. De lasagna van mijn tafelgenoot viel wel in de smaak, al vond ik dat ook geen hoogvlieger. Kan zijn dat we tegenslag hadden maar had van deze plaats, op basis van de mond aan mond reclame en talloze goede commentaren, veel hogere verwachtingen. De prijs is dan weer een meevaller.

Datum van bezoek: februari 2019
PietV630, Eigenaar van De plaats BVBA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

mmmm...in februari geweest en pas in half april reageren...concurrentie????

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gisteren een super lekker en gezellig diner in de plaats. Ik had de veggie burger met geroosterde seizoensgroenten en cajun aardappelen. Men vriendin had de vegan stoverij, Het was top.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was super lekker en gezelig. Ik had het libanees stoofpotje, licht pikant en goeie smaak combinaties. Ik zal zeker vaker komen.

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend eet vlees en ik moest hem overhalen om een vegetarisch restaurant uit te proberen. We probeerden De Plaats en hij was blij hij had lekker gegeten, hij nam een lasagne die hij lekkerder vond zo dan met vlees, ik nam de vegan stoverij met zoete aardappelfrietjes en het was super. Merci voor een toffe avond.!!!

Reizigers die De plaats BVBA bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De plaats BVBA geweest? Deel je ervaringen!