“Toffe en lekkere avond”
Beoordeling van De plaats BVBA

De plaats BVBA
Geclassificeerd als nr. 17 van 818 Restaurants in Brugge
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gisteren een super lekker en gezellig diner in de plaats. Ik had de veggie burger met geroosterde seizoensgroenten en cajun aardappelen. Men vriendin had de vegan stoverij, Het was top.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was super lekker en gezelig. Ik had het libanees stoofpotje, licht pikant en goeie smaak combinaties. Ik zal zeker vaker komen.

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend eet vlees en ik moest hem overhalen om een vegetarisch restaurant uit te proberen. We probeerden De Plaats en hij was blij hij had lekker gegeten, hij nam een lasagne die hij lekkerder vond zo dan met vlees, ik nam de vegan stoverij met zoete aardappelfrietjes en het was super. Merci voor een toffe avond.!!!

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag lunch genomen met vrienden in de plaats... Het eten was top' maar de huiselijke sfeer van het interieur en de bediening van de chef' maakten het een fantastisch geheel,!!! Naar deze plaats hopen we nog veel te kunnen terugkomen!!

Datum van bezoek: februari 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier met valentijn en alles was lekker. Enkel veggie en vegan' maar daarvoor waren we er en de keuze was uitgebreid.... Ook supergezellig' vriendelijk' huiselijke sfeer... Ook de artshop van chef en eigenares as de moeite... We komen zeker terug

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De plaats BVBA bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De plaats BVBA geweest? Deel je ervaringen!