“Super lekker”
Beoordeling van De plaats BVBA

De plaats BVBA
Geclassificeerd als nr. 17 van 804 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend eet vlees en ik moest hem overhalen om een vegetarisch restaurant uit te proberen. We probeerden De Plaats en hij was blij hij had lekker gegeten, hij nam een lasagne die hij lekkerder vond zo dan met vlees, ik nam de vegan stoverij met zoete aardappelfrietjes en het was super. Merci voor een toffe avond.!!!

Datum van bezoek: maart 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag lunch genomen met vrienden in de plaats... Het eten was top' maar de huiselijke sfeer van het interieur en de bediening van de chef' maakten het een fantastisch geheel,!!! Naar deze plaats hopen we nog veel te kunnen terugkomen!!

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier met valentijn en alles was lekker. Enkel veggie en vegan' maar daarvoor waren we er en de keuze was uitgebreid.... Ook supergezellig' vriendelijk' huiselijke sfeer... Ook de artshop van chef en eigenares as de moeite... We komen zeker terug

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heel lekker eten en echt gezellig! Verzorgd en netjes. Perfect voor wie vegetarisch, veganistisch en/of glutenvrij eet! Ik raad het zeker aan

22 januari 2019 beoordeeld

Van bij de 1ste stap dat je binnen zet tot de laatste druppel in je glas is het genieten in de Plaats. Je wordt als een koning behandeld, nog voor je iets denkt te willen, staat het daar. De bediening is top, het eten met liefde voor elk ingrediënt bereid, de sfeer supergezellig. Kortom, een warme uitnodiging voor wie zich eens wil laten verwennen!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De plaats BVBA bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De plaats BVBA geweest? Deel je ervaringen!