“Een echte aanrader voor wie heerlijk vegetarisch wil eten in een super kader!”
Beoordeling van De plaats BVBA

De plaats BVBA
Geclassificeerd als nr. 16 van 799 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld

Van bij de 1ste stap dat je binnen zet tot de laatste druppel in je glas is het genieten in de Plaats. Je wordt als een koning behandeld, nog voor je iets denkt te willen, staat het daar. De bediening is top, het eten met liefde voor elk ingrediënt bereid, de sfeer supergezellig. Kortom, een warme uitnodiging voor wie zich eens wil laten verwennen!

3 weken geleden beoordeeld

Elke keer ik in Brugge kom, kom ik hier een hapje eten! No nonsens, gewoon super lekker eten in een huiselijke sfeer met aanstekelijk vriendelijke bediening! Echt mijn ding.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een zeer gezellig bezoek en heel lekker, zeker de moeite waard om terug te komen. Ik had een lasagne en het was één van de beste vegeterische lasagna's dat ik ooit al had gegeten. Het is ook een zeer gezellige plaats om te eten. Top avond

Datum van bezoek: januari 2019
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

de vrouw die de bediening doet is geweldig vriendelijke dame maar een beetje verwarrend. de lasagne was zeer lekker maar de brownie was schitterend... zeker de moeite om eens een keertje vegan te eten.

9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening door een spontane en gastvrije gastvrouw. De ontvangst was hartelijk en verwarmend. Het is net alsof je thuis aan tafel schuift.

De portie vult de maag. Je gaat zeker niet met honger naar buiten. Qua smaak ook enorm lekker. Als er opmerkingen zijn ivm intolleranties worden deze in rekening genomen. Alles is voorzien.

De plaats is innovatief en is net als thuiskomen.

Datum van bezoek: december 2018
FrowS1, Eigenaar van De plaats BVBA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

dankjewel, ik ben blij dat het zo was/is en altijd zal zijn xx

Reizigers die De plaats BVBA bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De plaats BVBA geweest? Deel je ervaringen!