“Mmm 🙏”
Beoordeling van De plaats BVBA

De plaats BVBA
Geclassificeerd als nr. 14 van 788 Restaurants in Brugge
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

MEGA- lekker!!! Heel gastvrij & gewoonweg supergezond, rustig en beeldend interieur.

Een echte aanrader, boven is er een ontspannende ruimte (ook voor de kids) DOEN!

Hier komen we zeker terug!

10 februari 2018 beoordeeld

Dit is echt wel de gezelligste in Brugge. En daarvoor hoef je geen vegetariër te zijn.
De bediening is super vriendelijk. En de kunstwerken zijn zeer mooi.

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken een geweldig vegetarisch restaurantje gevonden midden in het centrum. Het eten was super, goed op smaak gebracht! Een echte aanrader!

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn bezoek hier is zeer goed meegevallen. Ik heb het libanees stoofpotje met Griekse yoghurt gegeten en was enorm aangenaam verast. En ook nog eens perfect gekruid naar mijn zin. Op de bediening was ook absoluut niets aan te merken, het was een zeer vriendelijke jongedame!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag terug gegaan naar De Plaats, en weer goed gegeten! Warm ontvangst en toffe sfeer. Wij hebben de vegan burger genomen met cajun patatjes (heerlijk) en een zelfgedraaide frambozen sorbet die superlekker was! De chef kok doet het met veel passie en dat smaak je in haar gerechten. Tot de volgende! Merci!

Reizigers die De plaats BVBA bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In De plaats BVBA geweest? Deel je ervaringen!