“Zeer lekker etentje”

Restaurant De Gouden Karpel Vismarkt 9 -1 8000 Brugge
Geclassificeerd als nr. 293 van 824 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder enige twijfel : een zeer lekker etentje onder vrienden en familie. Zeker en vast lekkere verse vis !

We keren zeker terug

Datum van bezoek: december 2018

11 december 2018 beoordeeld

Het was leuk, en ik ga er terug omdat je er alzo "snel" iets kan eten. Het is wel geen luxe om te eten in de viswinkel...,maar het is wel mijn " da-da " . Wil je meer luxe, dan ga je achter de winkel door, en daar is het restaurant die uitgeeft op een zeer toeristisch pleintje.
Ik denk , veel verfijnder.
Maar neem wat meer tijd om ervan te genieten.
Smakelijk !

Datum van bezoek: december 2018
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder enige twijfel het beste restaurant om VERSE vis te eten, 3 generatie familie Ameloot, keurige bediening, matige prijs...keuze genoeg om je eens lekker te verwennen...

Datum van bezoek: februari 2018
13 februari 2018 beoordeeld

Voor de lunch trok op de Vismarkt De gouden Karpel met zijn driedeling (resto, eet'bar' en viswinkel) onze aandacht. We kozen in de fishbar voor 6 Normandische oesters (voor 11,95 EUR mooi geserveerd op ijs), haringmaatjes en Zeebrugse vissoep. Democratische prijzen voor eten en drinken (Australische witte wijn tegen 20 EUR!).Wordt veel bezocht door toeristen die een snelle hap willen doch goeie bediening!

Datum van bezoek: februari 2018
29 juli 2017 beoordeeld

In de bistro van de Gouden Karpel kan je terecht voor een lichte lunch. In de winkel(traiteur) zijn tafeltjes geplaats waar je een lunch kan gebruiken. Voor 16 euro krijg je een goed gevulde kom soep en daarna een heerlijk stukje vis van de dag. Goede bediening en mooie hoofschotel. Zeker voldoende .

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurant De Gouden Karpel Vismarkt 9 -1 8000 Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant De Gouden Karpel Vismarkt 9 -1 8000 Brugge geweest? Deel je ervaringen!