“Top brasserie !”

Geclassificeerd als nr. 191 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 april 2019 beoordeeld

Vorige week weer lekker gegeten in Souffleur, ons vast adres na een dagje Brugge.
Ze hebben er heerlijke salades maar ook andere gerechten.
Welke salade je ook neemt, ze zijn allemaal even heerlijk. Er wordt steeds een heerlijke vinaigrette bij geserveerd en afwisseling in textuur.

Ook de asperges (seizoen gebonden) waren lekker.

Een vast gerecht voor een van onze zonen is steeds de tong : lekker vers.

De service is ook steeds correct en zeer vriendelijk !

Een aanrader !

Datum van bezoek: april 2019

31 oktober 2018 beoordeeld

Heel toevallig bij dit restaurant gaan eten. Gastvriendelijke en correcte bediening.
Als voorgerecht heerlijke foie Gras gegeten en Scampies. Als hoofdgerecht een malse Angus biefstuk en een stukje gebakken zalm . Alles was zeer smaakvol en prijskwaliteit verhouding perfect.
De Pinot Blanc en La Haye goede bijpassende wijnen.
Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2018
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren op een drukke zaterdagmiddag binnengekomen, vriendelijk ontvangen geweest, het was voor de maitre geen probleem dat ik in een volle zaak een tafel bezette in mij eentje.
Voorgerecht carpaccio en hoofdgerecht de angusbeef suggestie, beide waren heerlijk! De bediening maakte zelfs in de drukte even tijd om een korte babbel te maken met mij, de zaak straalt grandeur uit maar geeft je toch dat huiselijk gevoel. Indrukwekkende wijnkaart, gerechten zijn hun geld waard.

21 augustus 2018 beoordeeld

aangename plaats, lekker, prijs/kwaliteit perfect. Vriendelijk, gelegen in het centrum.

Wijn; wat aan de dure kant...

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier vroeger wel eens en zijn nu redelijk ontgoocheld door de ongezelligheid (weinig licht, kaarsen worden niet aangestoken, bloembakken leeg). Het eten was middelmatig en duur voor de gekregen kwaliteit (€3 extra voor wat look in de mossels), geen doekjes om de handen mee te verfrissen, de tafel plakte. Jammer

Reizigers die Brasserie Souffleur bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie Souffleur geweest? Deel je ervaringen!