“leuke lunchpauzes”
Beoordeling van Kottee Kaffee

Kottee Kaffee
Geclassificeerd als nr. 2 van 26 Koffie en thee in Brugge
Beschrijving: Koffie en Theehuis gelegen in het centrum van Brugge. Wij serveren ontbijt, verse soep, huisgemaakt gebak en artisanale mattentaarten.
3 oktober 2018 beoordeeld

We landen regelmatig in kottee kaffee om even de drukte van de school te ontvluchten. De maaltijden zijn vers, lekker en vernieuwend.
De prijzen zijn goed en de bediening persoonlijk en vriendelijk.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vers en lekker brood, heerlijke koffie. Supervriendelijke bediening. Met wat geluk net nog plaats voor ons twee en daar waren we erg blij mee! Best reserveren als je zeker wil zijn van een plaatsje.

25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede koffie met leuke combonaties van smaken. Daarnaast heerlijk huisgemaakt brood. En lekkere soep. Zeker een aanrader

14 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben hier twee keer gezeten voor het ontbijt. Erg leuke mensen die samen de tent runnen, die zo nu en dan een grap tussendoor vertellen. Twee keer heb ik het spiegelei van het huis gegeten, een keer met een bagel een andere keer met verschillende soorten brooden (beter).

Datum van bezoek: augustus 2018
18 juni 2018 beoordeeld

Gezellig adresje met heerlijke zelfgemaakte taarten en mattetaartjes en lekkere koffie
In de winter ook zelfgemaakte soep

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Kottee Kaffee bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Kottee Kaffee geweest? Deel je ervaringen!