“Zeer goed adresje”

za 19/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 43 van 832 Restaurants in Brugge
26 juni 2019 beoordeeld

We waren met onze zusjes en schoonbroers een dag in Brugge.Prachtige rondrit met paardenkoers en daarna zeer lekker gegeten in gezellig restaurantje.De duif was verrukkelijk.Het personeel was zeer attent en beleefd.
Een adresje om terug te keren!

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig adresje, gevonden via TripAdvisor.... een klein restaurantje in een typisch brugs pandje.. ongeveer 10 tafeltjes in de gezellige kelder... de gerechtjes zijn superlekker en mooi afgewerkt. De bediening aangenaam en super vriendelijk... de eigenares heeft steeds tijd voor een babbeltje

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst. De gastvrouw doet haar werk voorbeeldig. Verrassend menu. Anders dan de meeste restaurants maar desondanks vind je er voor elk wat wils. Alle hoofdgerechten worden met groentjes en gebakken aardappelen geserveerd. Alles zeer lekker. De kwaliteit van het vlees is zeer goed. Ook de vis is van zeer goede kwaliteit. De specialiteit is zonder twijfel duif maar wij durfde er geen bestellen omwille van een slechte ervaring in een ander restaurant. Misschien is de bereidingswijze en kwaliteit hier veel beter maar zoals gezegd, wij durfden niet ook omdat duif meestal nogal rood geserveerd wordt. Onze angst was waarschijnlijk onterecht. Alle borden zijn verzorgd en alles wordt vlot opgediend. Geen lange wachttijden hier. Het restaurant ziet er van buiten af niet zo aantrekkelijk uit maar hier wordt echt lekker gekookt. Ook de klanten worden uitstekend verzorgd door de zeer vriendelijke gastvrouw. Hier kom ik zeker nog eens terug om de duif te proeven.
Pluim voor het hele team.

14 mei 2019 beoordeeld

Een lekkere maaltijd genuttigd op het middaguur. We waren de eersten in de zaal, maar werden erg op ons gemak gesteld door zowel het personeel als het huiselijke interieur.
We aten bijna uitsluitend suggesties en ze waren allemaal om duimen en vingers aan af te likken. Extra peper of zout zeker niet nodig, de chef weet perfect wat hij doet.

Een fijn extra is de houtgestookte oven. Hierdoor krijg je een extra smokey smaakje aan je eten. Hoewel het allemaal klinkt als winterse kost, is elke maaltijd erg licht en heb je gewoon nog zin in meer!

Datum van bezoek: mei 2019
8 april 2019 beoordeeld

We waren met een internationaal groepje vrienden. Daaronder ook vegetariërs. Voor iedereen en iedere smaak is er wel iets in de menukaart.

De gerechten waren voortreffelijk en ook de wijn was erg goed!

Na het diner nog een blik in de catacombe mogen werpen met de gastvrouw. Erg leuk!

Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Belgian Pigeon House bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Belgian Pigeon House geweest? Deel je ervaringen!