“Top restaurant met fantastisch eten!”
Beoordeling van Bij Koen & Marijke

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: St-anna
20 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzetten gastvriendelijk, heerlijk gegeten en complimenten voor Koen & Marijke. We kwamen er met ons kleintje van 2 maanden en ze hebben aan alles meegedacht om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.
Aanrader voor elke Bourgondiër die van een mooi stuk vlees houdt en goede service verwacht!

Datum van bezoek: mei 2024

9 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot einde dik in orde! Super biertjes, prachtige langoustines met een waanzinnige houtskool smaak, Camenbert uit de kunst, de vleesjes perfect gebakken, de sauzen juist op punt, de aardappelen met een weergaloze rook smaak om …. “de friet generatie “ te zeggen en last but not least : iemand die nog zelf mayonaise maakt ipv een pot open te draaien. Mijn welgemeende merci beste Koen en beste Marijke jullie mogen oprecht fier zijn op wat jullie doen, onze avond was mega geslaagd!

Datum van bezoek: april 2024
14 maart 2024 beoordeeld

Lekker, maar heel erg overrated. Voor 60 euro moet je anderhalf uur wachten op een lekkere maar niet bijzondere rib-eye, en de zogenaamde vlotte maar zeer zelfbewustzijn eigenaren voor lief nemen. Er zijn betere plaatsen, waar je oprechter ontvangen wordt door harder werkende stadsgenoten.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
2 maart 2024 beoordeeld

Lekker ontspannen gegeten. Met een goede uitleg over de bijpassende bieren per gerecht en de gerechten zelf. Voor de vlees en bier liefhebber een uitstekende keuze.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
1 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit pareltje gevonden en wat een geluk dat we er nog een tafeltje konden reserveren. Het vlees en de bieren zijn van topkwaliteit! Daarnaast een super gastvrije gastvrouw en gastheer die je avond compleet maken. Kan het alleen maar aanbevelen!

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Bij Koen & Marijke bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bij Koen & Marijke geweest? Deel je ervaringen!