“Open vuur kunst!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: St-anna
9 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot einde dik in orde! Super biertjes, prachtige langoustines met een waanzinnige houtskool smaak, Camenbert uit de kunst, de vleesjes perfect gebakken, de sauzen juist op punt, de aardappelen met een weergaloze rook smaak om …. “de friet generatie “ te zeggen en last but not least : iemand die nog zelf mayonaise maakt ipv een pot open te draaien. Mijn welgemeende merci beste Koen en beste Marijke jullie mogen oprecht fier zijn op wat jullie doen, onze avond was mega geslaagd!

Datum van bezoek: april 2024

14 maart 2024 beoordeeld

Lekker, maar heel erg overrated. Voor 60 euro moet je anderhalf uur wachten op een lekkere maar niet bijzondere rib-eye, en de zogenaamde vlotte maar zeer zelfbewustzijn eigenaren voor lief nemen. Er zijn betere plaatsen, waar je oprechter ontvangen wordt door harder werkende stadsgenoten.

Datum van bezoek: maart 2024
2 maart 2024 beoordeeld

Lekker ontspannen gegeten. Met een goede uitleg over de bijpassende bieren per gerecht en de gerechten zelf. Voor de vlees en bier liefhebber een uitstekende keuze.

Datum van bezoek: maart 2024
1 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit pareltje gevonden en wat een geluk dat we er nog een tafeltje konden reserveren. Het vlees en de bieren zijn van topkwaliteit! Daarnaast een super gastvrije gastvrouw en gastheer die je avond compleet maken. Kan het alleen maar aanbevelen!

Datum van bezoek: februari 2024
24 februari 2024 beoordeeld

Geachte Koen en Marijke,
wij waardeerden enorm uw supervriendelijke ontvangst en bediening. We voelden ons onmiddellijk thuis ! Het eten werd zeer gewaardeerd. Hier kom je onmogelijk met honger van tafel ! De huiswijn is van topkwaliteit en van de bierkaart mogen veel collega’s een voorbeeld nemen !
Ongelofelijk top ! We hebben er zeer erg van genoten !
Groetjes,
An en Henk

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Bij Koen & Marijke - In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bij Koen & Marijke - In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!