“Ontspannen”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
2 maart 2024 beoordeeld

Lekker ontspannen gegeten. Met een goede uitleg over de bijpassende bieren per gerecht en de gerechten zelf. Voor de vlees en bier liefhebber een uitstekende keuze.

Datum van bezoek: maart 2024

1 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit pareltje gevonden en wat een geluk dat we er nog een tafeltje konden reserveren. Het vlees en de bieren zijn van topkwaliteit! Daarnaast een super gastvrije gastvrouw en gastheer die je avond compleet maken. Kan het alleen maar aanbevelen!

24 februari 2024 beoordeeld

Geachte Koen en Marijke,
wij waardeerden enorm uw supervriendelijke ontvangst en bediening. We voelden ons onmiddellijk thuis ! Het eten werd zeer gewaardeerd. Hier kom je onmogelijk met honger van tafel ! De huiswijn is van topkwaliteit en van de bierkaart mogen veel collega’s een voorbeeld nemen !
Ongelofelijk top ! We hebben er zeer erg van genoten !
Groetjes,
An en Henk

15 februari 2024 beoordeeld

Wij gingen er naar toe voor een Valentijnsdiner met vrienden. Wij werden vriendelijk en joviaal ontvangen door gastvrouw Marijke. Welke ook de biersommelier is. Het eten wordt originieel( in zicht van de gasten) klaargemaakt op een haard. Nog nooit gezien en supper lekker ! Ook de bijhorende biertjes die aanbevolen werden door Marijke. Het eten was echt supper lekker. Wij komen zeker nog terug.

12 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goeie ontvangst !
Het eten was heerlijk. We komen zeker terug.
Een aanrader voor iedereen die kwaliteit wil voor zijn geld.

Reizigers die Bij Koen & Marijke - In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bij Koen & Marijke - In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!