“Een verrassend originele ontdekking van een voor ons tevoren onbekend restaurant.”
Beoordeling van Bij Koen & Marijke

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: St-anna
15 februari 2024 beoordeeld

Wij gingen er naar toe voor een Valentijnsdiner met vrienden. Wij werden vriendelijk en joviaal ontvangen door gastvrouw Marijke. Welke ook de biersommelier is. Het eten wordt originieel( in zicht van de gasten) klaargemaakt op een haard. Nog nooit gezien en supper lekker ! Ook de bijhorende biertjes die aanbevolen werden door Marijke. Het eten was echt supper lekker. Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer

12 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goeie ontvangst !
Het eten was heerlijk. We komen zeker terug.
Een aanrader voor iedereen die kwaliteit wil voor zijn geld.

Datum van bezoek: februari 2024
31 januari 2024 beoordeeld

Super lekker vlees gegeten in een tof kader, meer woorden zijn niet nodig!! Doe zo voort, hier komen we terug met de rest van het gezin!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is alweer een paar weken geleden en nog steeds ben ik onder de indruk van de gastvrijheid en kwaliteit die Koen en Marijke ons hebben gegeven. Ga je naar Brugge en wil je alleen het aller beste, reserveer een tafel en ga genieten!

Datum van bezoek: december 2023
27 december 2023 beoordeeld

Supertoffe bediening!
2 gepassioneerde mensen die met veel liefde hun eten op jullie bord brengen!
Eten van uitstekende kwaliteit!
Wij komen zeker terug tijdens een weekendje Brugge!

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Bij Koen & Marijke bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bij Koen & Marijke geweest? Deel je ervaringen!