“Toppertje ❤️”

Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: St-anna
12 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goeie ontvangst !
Het eten was heerlijk. We komen zeker terug.
Een aanrader voor iedereen die kwaliteit wil voor zijn geld.

Datum van bezoek: februari 2024

31 januari 2024 beoordeeld

Super lekker vlees gegeten in een tof kader, meer woorden zijn niet nodig!! Doe zo voort, hier komen we terug met de rest van het gezin!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is alweer een paar weken geleden en nog steeds ben ik onder de indruk van de gastvrijheid en kwaliteit die Koen en Marijke ons hebben gegeven. Ga je naar Brugge en wil je alleen het aller beste, reserveer een tafel en ga genieten!

Datum van bezoek: december 2023
27 december 2023 beoordeeld

Supertoffe bediening!
2 gepassioneerde mensen die met veel liefde hun eten op jullie bord brengen!
Eten van uitstekende kwaliteit!
Wij komen zeker terug tijdens een weekendje Brugge!

Datum van bezoek: december 2023
18 november 2023 beoordeeld

Altijd superlekker, heel vriendelijk, veel kennis, topproduct, dikke aanrader, niet goedkoop maar wel kwaliteit

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Bij Koen & Marijke bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bij Koen & Marijke geweest? Deel je ervaringen!