“Kontent”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
31 januari 2024 beoordeeld

Super lekker vlees gegeten in een tof kader, meer woorden zijn niet nodig!! Doe zo voort, hier komen we terug met de rest van het gezin!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is alweer een paar weken geleden en nog steeds ben ik onder de indruk van de gastvrijheid en kwaliteit die Koen en Marijke ons hebben gegeven. Ga je naar Brugge en wil je alleen het aller beste, reserveer een tafel en ga genieten!

Datum van bezoek: december 2023
27 december 2023 beoordeeld

Supertoffe bediening!
2 gepassioneerde mensen die met veel liefde hun eten op jullie bord brengen!
Eten van uitstekende kwaliteit!
Wij komen zeker terug tijdens een weekendje Brugge!

Datum van bezoek: december 2023
18 november 2023 beoordeeld

Altijd superlekker, heel vriendelijk, veel kennis, topproduct, dikke aanrader, niet goedkoop maar wel kwaliteit

Datum van bezoek: november 2023
7 november 2023 beoordeeld

Wij hebben genoten van een leuke avond bij Koen. Het restaurant ligt in een achterafstraatje. Binnen is de sfeer van een lekker, rommelig café. De muziek in het begin heerlijk met mooie Belgische liedjes en wat later ruiger en ietwat tè luid naar onze smaak, dat was het enige minpuntje. Marijke was een avondje vrij en het was rustig, dus Koen deed alles in zijn eentje. Er een flesje water en een plankje met coppa di Parma op tafel gezet. Een heerlijke Macallan whisky erbij als aperitief. Wij kozen ervoor om alleen een hoofdgerecht en nagerecht te eten. Heerlijke Blonde d’Aquitaine, prachtig bereid naar ieders wensen met een uitstekende pepersaus, heerlijke aardappeltjes en een knapperig verse groene salade. Smullen!! Erbij een heerlijke fles rode Baga Ao Sol van het Portugese huis Maçanita, een stevige wijn die uitstekend bij deze steak, de saus en het frisse herfstweer paste. Als dessert tiramisu op Marijke’s wijze. De lekkerste, de luchtigste, de smakelijkste die wij ooit geproefd hebben. Wij komen hier zeker terug mochten we weer in Brugge zijn. Bedankt.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

Reizigers die Bij Koen & Marijke bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bij Koen & Marijke geweest? Deel je ervaringen!