“Topavond!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een topcombinatie van een heerlijke ambiance, fijne mensen, fantastisch eten, bijzondere locatie en (h)eerlijke producten! Chapeau!

2 weken geleden beoordeeld

heerlijk gegeten , veel keuze en vooral fantastische steak !
En niet te vergeten , de vriendelijke bediening van Marijke!

2 weken geleden beoordeeld

Wat kan ik er nog meer lovend over vertellen dan vorige recenties. Ja, het blijft er even goed. Ja, je moet er nog steeds reserveren en ja na het bekijken van de kaart blijf je keuzestress hebben.... Al moet ik toegeven, zoveel stress heb ik niet, ik kies resoluut voor de heerlijke tonijn.
De bierkaart geeft me als bierdrinker een ruime keuze en als je dan nog moeite hebt dan geven Marijke of de 'ober' voldoende tips om je keus makkelijker te maken.
Voor het verjaardagsetentje van de echtgenote werden we weeral ruim in de watten gelegd. De bediening blijft uitermate vriendelijk en behulpzaam en het eten van een kwaliteit die zijn gelijke niet kent.
Koen en Marijke: dankjewel!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond dat we iets gingen eten in Brugge. Men vriend had dit gevonden via tripadvisor door de goeie recensies. We hadden online een reservatie gemaakt dit liep heel makkelijk. Toen we aankwamen een warm ontvangst van Marijke. Wat een topvrouw! Wij zaten lekker in het midden dat was wel wat warm maar wat een beleving om de kok het vlees te zien bereiden. Lekkere gin tonic gedronken als aperitief, zeker een aanrader. En wat een eten. Wij gaan heel vaak uit eten omdat wij dit graag doen en nog niet vaak hebben wij zo goed gegeten! Was absoluut 1 van de beste zaakjes die we hebben bezocht in Brugge. Gewoon top eten. Zeker een bezoekje brengen en zeker zijn geld waard. Wij komen zeker nog eens terug als we Brugge bezoeken!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg top. Heerlijk eten in een gezellig kader. Camembert op de grill gevolgd door de rib eye is absolute aanrader! Koen en Marijke doen dat geweldig!

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!