“Wat fantastisch!!”

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond op aanraden van een collega hier wezen eten. En wat hebben we genoten!!! Deze mensen verstaan hun vak en zorgen ervoor dat je een TOP AVOND hebt. Er wordt in de openhaard gegrild en ik (slager) zat vlak voor de haard en kon dus op de 1ste rang mee genieten van het werk dan de grillmaster.
De naam eetkroeg vind ik echt te min voor deze zaak, en doet mss veel mensen twijfelen om naar binnen tegaan.
Mocht je voor de deur staan twijfelen....
Gewoon naar binnen gaan en laat je verrassen.

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de deur even getwijfeld om naar binnen te gaan. Zeker geen spijt want wij hadden: perfect bereid vlees! Bereiding vindt in de zelfde ruimte plaatst waar jij lekker aan je biertje zit. Wij komen zeker nog eens terug :)

Datum van bezoek: mei 2021
18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een vleesliefhebber de hemel op aarde. Zeer aardig en een gezellige sfeer. Het eigen gebrouwen bier “museum tripel” is zeker een aanrader. Het is de prijs meer dan waard

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze doen het maar weer, bediening met z’n tweetjes in een huiselijke sfeer met grill-vuur en gevulde bier- en wijnkelder. De bescheidenheid waarmee dit restaurant gerund wordt straalt van de man en vrouw af en is gemeend echt. Als ze de tijd hebben, en dat hadden ze, vertellen ze je gepassioneerd over bieren, limonades, wijnen en hoe hun zoektocht gebracht heeft tot wat wij op tafel krijgen. Een plankje dunne schelletjes van het betere gerijpte vlees bij de aperitief, een ruime gevarieerde salade bij de scampi’s van de chef die gepaird waren met een ‘Dulle Teve’-biertje. Het hammetje van mijn collega, smeuïg gekarameliseerd op de gril en daarbij een donker, donker biertje met karameltoetsen, zogvuldig uitgekozen en des te meer gesmaakt. Om te eindigen de betere koffie met een Whisky waarbij ook een Belgische in het aanbod zat. Kortom, wilde je een avond plannen en uitschrijven dan weet je dat je hier grotendeels je verwachtingen terugvindt. Het heeft zo’n klasse in zijn eenvoud dat ze er best een nieuw woord voor uitvinden. Hier kan en mag dat, in ‘t Nieuw Museum.

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Mijn vrouw nam lamsribben en ik had steak. Perfect gegrild op de gril in de open haard. Ook lekkere en grote salade erbij. Voordien kregen we een bord met sneetjes gerookte ham. Alles was tiptop in orde. De rode huiswijn was ook heerlijk. De gastheer en -vrouw waren zeer vriendelijk, de nodige coronamaatregelen werden stipt toegepast en het interieur was gezellig en straalde geschiedenis uit. Om terug te komen!

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.