“Gewoon doen!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de deur even getwijfeld om naar binnen te gaan. Zeker geen spijt want wij hadden: perfect bereid vlees! Bereiding vindt in de zelfde ruimte plaatst waar jij lekker aan je biertje zit. Wij komen zeker nog eens terug :)

Datum van bezoek: mei 2021

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een vleesliefhebber de hemel op aarde. Zeer aardig en een gezellige sfeer. Het eigen gebrouwen bier “museum tripel” is zeker een aanrader. Het is de prijs meer dan waard

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze doen het maar weer, bediening met z’n tweetjes in een huiselijke sfeer met grill-vuur en gevulde bier- en wijnkelder. De bescheidenheid waarmee dit restaurant gerund wordt straalt van de man en vrouw af en is gemeend echt. Als ze de tijd hebben, en dat hadden ze, vertellen ze je gepassioneerd over bieren, limonades, wijnen en hoe hun zoektocht gebracht heeft tot wat wij op tafel krijgen. Een plankje dunne schelletjes van het betere gerijpte vlees bij de aperitief, een ruime gevarieerde salade bij de scampi’s van de chef die gepaird waren met een ‘Dulle Teve’-biertje. Het hammetje van mijn collega, smeuïg gekarameliseerd op de gril en daarbij een donker, donker biertje met karameltoetsen, zogvuldig uitgekozen en des te meer gesmaakt. Om te eindigen de betere koffie met een Whisky waarbij ook een Belgische in het aanbod zat. Kortom, wilde je een avond plannen en uitschrijven dan weet je dat je hier grotendeels je verwachtingen terugvindt. Het heeft zo’n klasse in zijn eenvoud dat ze er best een nieuw woord voor uitvinden. Hier kan en mag dat, in ‘t Nieuw Museum.

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Mijn vrouw nam lamsribben en ik had steak. Perfect gegrild op de gril in de open haard. Ook lekkere en grote salade erbij. Voordien kregen we een bord met sneetjes gerookte ham. Alles was tiptop in orde. De rode huiswijn was ook heerlijk. De gastheer en -vrouw waren zeer vriendelijk, de nodige coronamaatregelen werden stipt toegepast en het interieur was gezellig en straalde geschiedenis uit. Om terug te komen!

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten, top gastvrouw en prima chef.
Bij aankomst een heerlijk bordje coppa gegeten en als hoofdgerecht een gevarieerde schotel met diverse stukken mals vlees die op open vuur bereid waren. Ik kan dit restaurant van harte aanraden wanneer je Brugge bezoekt.

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.