“Aanrader!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Mijn vrouw nam lamsribben en ik had steak. Perfect gegrild op de gril in de open haard. Ook lekkere en grote salade erbij. Voordien kregen we een bord met sneetjes gerookte ham. Alles was tiptop in orde. De rode huiswijn was ook heerlijk. De gastheer en -vrouw waren zeer vriendelijk, de nodige coronamaatregelen werden stipt toegepast en het interieur was gezellig en straalde geschiedenis uit. Om terug te komen!

Datum van bezoek: september 2020

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten, top gastvrouw en prima chef.
Bij aankomst een heerlijk bordje coppa gegeten en als hoofdgerecht een gevarieerde schotel met diverse stukken mals vlees die op open vuur bereid waren. Ik kan dit restaurant van harte aanraden wanneer je Brugge bezoekt.

Datum van bezoek: september 2020
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Geweldige entourage, heerlijk gegeten. Goede bediening. Niet het goedkoopste, maar veel eten en wat mij betreft het beste restaurant in Brugge. Complimenten voor Marijke en Coen,

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al van bij het telefoneren om te reserveren een goed gevoel. Van binnenkomst tot vertrek een welgekomen gevoel. De ruime bierkaart is toepasbaar voor ieder gerecht, en voor de niet-bier drinkers wordt vlot frisdrank of wijn aangeboden met kennis van zake. De twee biertjes die mij werden aangeraden pasten perfect bij de situatie en het gerecht. Dit getuigt van passie en kennis, wat ik alleen maar kan appreciëren!
Bovendien voelde ik mij welkom, zelfs als individuele eter. Niet weggeduwd in een uithoek van het restaurant, en niet anders behandeld dan de grotere tafels rondom mij.

Kortom: Een aanrader, dat staat buiten kijf!

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze eetcafé was een echte vondst. De eigenaars Koen en Marijke doen dit met volle passie. Ze kennen hun producten en halen er het beste uit. De meesten van ons gezelschap nam de Shortrib en ik, die een bescheiden vleeseter ben, was wild van dit vlees. Het was zo sappig dat het smolt op de tong. Het slaatje had een zeer lekkere dressing en de frieten waren heerlijk met zelfgemaakte mayonaise. Iemand anders had een lekker rundshammetje genomen en daarbij was een graantjesmosterd geserveerd. Kortom, houdt men van gegrild op open vuur, is dit een place to be in Brugge. Don’t miss it.

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!