TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Continuë introductie van vrienden”
Beoordeling van In't Nieuw Museum

Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Mijn eerste beoordeling over 't Museum werd anderhalf jaar geleden geschreven en ik was toen al hoogst positief. Indertijd had ik een kleine opmerking over het licht maar was direct al lovend over de heerlijke tonijn.
Nu is er effectief gewerkt aan die verlichting en ik moet zeggen, het oogt (en is) nog steeds even gezellig maar is nog aangenamer eten omdat je ook voldoende ziet.
In tussentijd zijn we er al meerdere keren geweest, gezellige tête à têtes met mijn echtgenote maar ook al meerdere keren vrienden geïntroduceerd in de uitmuntendheid van dit etablissement.
Gisteren waren we er terug en een vijftal minuten te vroeg (het opent pas om 18u30) stond er al 20 man te wachten. De eersten moesten helaas weer afdruipen wegens niet gereserveerd (zeker doen dus als je deze heerlijkheid niet wil missen)
Terwijl we er zaten werden zeker 30 mensen zonder reservatie geweigerd omdat de zaak volgeboekt was.
Ik heb ondertussen al alle steaks, scampi, tonijn en zalm gekozen en ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest. Eén keer had ik een (terechte) opmerking en voor ik was uitgesproken was het probleempje al opgelost.
Val ik meestal voor de tonijn dan kies ik volgende keer weer een steak. Ik wil er nu al terug, gelukkig heb ik er mijn eigen tafel gekocht (grapje, vroeg reserveren is een must!!).
Verder bijkomende pluim voor de uitstekende bediening.

Datum van bezoek: oktober 2019

2 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden om half 7 gereserveerd en waren wat aan de vroege kant. Deur zat dicht en gordijnen ook. Twijfelde of we goed zaten maar bewoners uit de buurt melde dat het echt om half 7 open ging.
En wat een heerlijk restaurant. Goede service, heerlijke biertjes welke goed paste bij de gerechten. Een aanrader, helemaal top. Zeker reserveren!!

Datum van bezoek: oktober 2019
29 september 2019 beoordeeld

Van te voren dit restaurant beken op tripadvisor. Naar aanleiding hiervan gereserveerd, ik Kan alleen maar zeggen Top!!!. Heerlijk gegeten, alles uitermate vers, ter plaatse wordt je vlees gebakken. Personeel niks dan lof, uitermate vriendelijk. Ik kom zeker terug

20 september 2019 beoordeeld

Een must voor liefhebbers van lekker vlees! Geweldige beerparing, sympathieke bediening! Een aanrader!

17 september 2019 beoordeeld

Het vlees wordt bereid met een groot houtvuur in het restaurant. Goede adviezen om te kunnen kiezen uit het uitgebreide assortiment. Bij het gerecht krijg je ook een advies van een passend bier (uiteraard is er ook wijn). De behandeling van het vlees is een heel ritueel, elke streng vlees ligt in een doek gewikkeld in de koelkast midden in het restaurant. Zodra een tafel aan de beurt is worden de strengen uitgepakt en de stukken afgesneden. Daarna weer in de doek wikkelen en terug de koeling in.
We hebben heerlijk gegeten. Wel reserveren!

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!