TripAdvisor

Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden om half 7 gereserveerd en waren wat aan de vroege kant. Deur zat dicht en gordijnen ook. Twijfelde of we goed zaten maar bewoners uit de buurt melde dat het echt om half 7 open ging.
En wat een heerlijk restaurant. Goede service, heerlijke biertjes welke goed paste bij de gerechten. Een aanrader, helemaal top. Zeker reserveren!!

Datum van bezoek: oktober 2019

3 weken geleden beoordeeld

Van te voren dit restaurant beken op tripadvisor. Naar aanleiding hiervan gereserveerd, ik Kan alleen maar zeggen Top!!!. Heerlijk gegeten, alles uitermate vers, ter plaatse wordt je vlees gebakken. Personeel niks dan lof, uitermate vriendelijk. Ik kom zeker terug

4 weken geleden beoordeeld

Een must voor liefhebbers van lekker vlees! Geweldige beerparing, sympathieke bediening! Een aanrader!

17 september 2019 beoordeeld

Het vlees wordt bereid met een groot houtvuur in het restaurant. Goede adviezen om te kunnen kiezen uit het uitgebreide assortiment. Bij het gerecht krijg je ook een advies van een passend bier (uiteraard is er ook wijn). De behandeling van het vlees is een heel ritueel, elke streng vlees ligt in een doek gewikkeld in de koelkast midden in het restaurant. Zodra een tafel aan de beurt is worden de strengen uitgepakt en de stukken afgesneden. Daarna weer in de doek wikkelen en terug de koeling in.
We hebben heerlijk gegeten. Wel reserveren!

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en vlees of vis wordt perfect gebakken op de bbq, die gewoon in zicht staat. Echt een aanrader als je in Brugge bent.

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!