“Mmmm ”

Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De saus was super lekker, maar het was gewoon dood zonden om het bij het vlees te eten. Echt een perfect stuk vlees. Goed gegaard. Beetje gekruid maar niet te overheersend, waardoor de smaak van het vlees zelf nog duidelijk te proeven was. We zijn om 9 uur terug gekomen omdat ze toen pas plek hadden. Het was het wachten dubbel en dwars waard!

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Hier zijn we al enkele keer gaan eten, altijd heel lekker en verzorgd eten. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader :).

Datum van bezoek: mei 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten, beste maaltijd in tijden! Mijn steak was perfect mals, op smaak en naar wens gegaard. Ook mijn partners zalm was perfect. De bijgerechten zoals de frieten en de salade waren simpel maar overheerlijk. Vergeet niet een plekje vrij te houden voor een toetje! We zijn zeer vriendelijk geholpen, met aandacht en passie voor eten. Het tafeltje naast ons kwam voor de tweede avond op rij terug, we snappen wel waarom... Als ik in Brugge zou wonen zou ik hier iedere week wel willen eten!

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Jullie blijven het succes krijgen voor de moeite die jullie ervoor doen. Terug heerlijk gegeten. De scampi van de chef die jullie serveren deed mij zowaar terug scampi eren en het vier dat jullie erbij serveren deed mij terug bier drinken en dat zegt zoveel over jullie kwaliteit en service. Wat goed is omkaderd, wat er goed uitzien en wat betaalbaar wordt gebracht doet een mens eten met smaak, genoegdoening ... en een mens zoekt dat. Daarom blijf ik terugkomen met vrienden die ik wil laten soigneren. Gegarandeerd succes. Bedankt daarvoor en geniet van jullie maandje verlof. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er big beter uitkomen.

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend voor lekkere grill gerechten. Perfect gebakken door de eigenaar chef aan de grill en perfecte bediening. De prijs is zeer correct. Binnenin geniet je van een huiselijke sfeer. De speciale bieren worden gematcht met de gerechten. Een beetje buiten het drukke centrum van brugge maar toch gemakkelijk te voet bereikbaar. Een echte aanrader voor wie graag een lekker biertje drinkt vergezeld van een stukje vlees of vis (makreel is een echte aanrader).

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!