“Van uit de Kempen " Genieten in 't nieuw museum " ”
Beoordeling van In't Nieuw Museum

Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een gezellig dagje Brugge , heerlijk gaan genieten in 't nieuw museum , op wandel afstand net buiten het centrum van Brugge , zeer vriendelijk ontvangen in een op eerste zicht oud bruin café, waar we een gezellig tafeltje kregen , met zicht op de openhaard waar de chef zijn , ongelooflijk lekker vlees klaar maakt , bij het aperitief kregen we een lekker bordje fijn gesneden vlees , daarna volgde ons voorgerecht , we gingen voor de lekkere scampi met verse look en heerlijk brood erbij, daarna volgde het hoofdgerecht , we kozen voor een heerlijke chataubriand met een lekker fris lekker slaatje met frietjes , daarbij kregen we een lekker biertje 'Rebel Local' aangeprezen door de ober , ook de witte huiswijn ( chardonnay) was super lekker en fris om te drinken .
Het is een absolute aanrader om hier te komen eten , super vriendelijke bediening , ongelooflijk lekker eten dat rechtstreeks van bij de plaatselijke landbouwer wordt gehaalt en dat super vers wordt geserveerd , een kleine kaart maar ONGELOOOOFLIJK echt TOP KWALITEIT ! ! !

Datum van bezoek: juli 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mensen kiezen hun producten met zorg. En bereiden dit vervolgens voortreffelijk. De prijzen zijn iets boven gemiddeld. Maar eenmaal gegeten is het het meer dan waard!

Datum van bezoek: juni 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige, authentieke plek. Straalt warmte uit (zowel letterlijk als figuurlijk). Zeer joviale en gastvrije uitbaters. Heel vriendelijk en behulpzaam. Patron weet hoe je vlees bakt. Heerlijk en meer dan voldoende.
Combinatie van gerechten met een steeds wisselende bierkaart is een troef.
Wij komen terug.

Datum van bezoek: juli 2019
31 mei 2019 beoordeeld

Op zoek naar een typisch Belgisch restaurantje? Absoluut een aanrader. Super vriendelijke gastvrouw en heer, met kwaliteit eten waar je u tegen zegt. De grill in het restaurant maakt het een echt avondje uit. Dikke 10!

Datum van bezoek: mei 2019
15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een museum is een instelling dat materiële en immateriële getuigenissen van mensen verzamelt en tentoonstelt zodat er iets kan uit geleerd worden, een vorm van educatie.
Amai dit dekt de lading wel. Het nieuw museum is een gezellig restaurant met heerlijke bediening naar je wens. De gastvrouw stuurt zowaar zonder morren het geheel aan en het eten wordt met liefde bereid wat dan weer afstraalt op de gasten. Probeer zeker de beerpairing en maak een praatje met de chef. Ik verlang al naar de volgende gelegenheid die op mijn weg komt om wat vrienden en/of familie mee te nemen naar hier en te tonen hoe fier ik ben dat we zo’n restaurant hebben in Brugge. Ik vergat er bijna bij te zeggen dat je het dessert niet mag vergeten. Heerlijke afsluiter. En de rekening. Wel die betaal ik met alle plezier. Allen daarheen en hoedje af voor bediening, coördinatie, chef en keuken. Wat een eerlijke en heerlijke bedoening. Er is over nagedacht. Can’t wait to come again.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!