“Lekker eten.”

Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, lekkere biertjes en vriendelijk personeel. De struisvogel is een aanrader. Als voorgerecht is de gebakken camembert erg lekker.

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adresje onlangs ontdekt niet zo ver van ons huis. Leuke setting, vriendelijke bediening. Als voorgerecht kaasje in de oven genomen= lekker! Voor het hoofdgerecht hebben we de steak gekozen (de juiste soort ontglipt me!) deze heeft zeker gesmaakt! De bijpassende wijnen waren ook van goeie kwaliteit. Hier kom ik graag nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2019
4 weken geleden beoordeeld

Dit is een gezellig grill restaurant met een supervriendelijke bediening.Het eten was meer dan lekker en met de aangepaste bier vormde dit een perfecte combinatie.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Brugge hebben we meerdere restaurants bezocht maar in t nieuwe museum was een pareltje. Iets buiten het toeristische centrum vind je dit restaurant. Zowel het eten als de bediening zijn super. Helemaal top zijn de biersuggesties bij elk gerecht. Lamsvlees was heerlijk bereid en een aanrader. Hier komen we zeker terug!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten met geweldige sfeer en bediening. Vakmensen met passie en dat proef je terug in het eten en het bier. Wij komen graag weer terug!

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!