“Wat een aanrader”
Beoordeling van In't Nieuw Museum

In't Nieuw Museum
Reserveren met
In't Nieuw Museum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een gesprek met collega kwam dit restaurant ter sprake. Was ons totaal onbekend. Van het moment dat we binnenkwamen voelden we ons op ons gemak. Super vriendelijke bediening en super lekker eten. Iedereen die in Brugge komt zou moeten kennismaken met deze zaak.

Datum van bezoek: november 2018

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij lekker gegeten in een prachtig authentiek gezellig kader met vriendelijke bediening.
Wij komen heel graag terug!

Datum van bezoek: februari 2019
2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten met het beste vlees op de barbecue.
En wat een gastvrijheid! Hier is men nog eens echt welkom en staat de klant echt centraal. Een plaats om naar terug te keren telkens we in Brugge zijn.

Datum van bezoek: november 2018
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk kader, mega lekker vlees, supervriendelijke mensen en heel relaxte sfeer. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met de familie en hadden een heel diverse keuze gemaakt in gerechten: vlees , slakken, gambas etc en alles , ALLES smaakte geweldig...

Vriendelijke bediening met goed advies
En in een huiselijke sfeer.

Echt een aanrader...

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!