“Lekkerste vlees ever!!!”
Beoordeling van In't Nieuw Museum

In't Nieuw Museum
Reserveren met
In't Nieuw Museum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een geweldige zaak! Hier MOET je gewoon een keer gegeten hebben wanneer je in Brugge bent. Reacties over de prijs slaat nergens op, dan heb je de kaart niet gelezen of snap je het verhaal niet....

Hier krijg je het mooiste stuk vlees op de mooiste manier bereid en geserveerd. Groot compliment voor de twee mannen die deze zaak draaien; geweldig attent, vol passie en super professioneel!

Kortom; een heerlijke ervaring waar we zeker nog eens naartoe terug gaan en wat we iedereen aan kunnen raden!

Datum van bezoek: januari 2019

5 weken geleden beoordeeld

Lekker eten, prettige sfeer, hartelijke bediening.
Wat niet klopt zijn de prijzen. Niet voor niets staan die niet op de website, wat ik eigenlijk oneerlijk vind.
Rond de 30 € voor een vleesgerecht. (De lamskroon nog beter dan de biefstukken).
5,50 voor een glas huiswijn is te veel. Interessante bieren, jammer genoeg geschonken in dezelfde wijnglazen, die dan aanmerkelijk voller zijn.

Datum van bezoek: december 2018
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten. Je ziet de kok je vlees bereiden. Gezellig interieur. Heel vriendelijk personeel. De volgende keer dat we Brugge bezoeken, komen we zeker nog eens langs.

Wel nuttig te vermelden dat je best reserveert. Toen wij er waren, zijn er nog veel mensen toegekomen terwijl het al volzet was.

10 november 2018 beoordeeld

Een bijzonder, maar zeker een geweldig restaurant weggestoken in de Hooistraat op een hoek in Brugge. Hier gaan wij zeker nog een keertje naar toe terug. Geweldige sfeer, diverse wijn maar ook bier soorten en geweldig eten. Met nam het vlees wordt op een barbecue/in de oven klaar gemaakt. En daarom smaakt het vlees ook geweldig. Vis kunnen wij niet over oordelen, maar dat zag er in ieder geval ook niet slecht uit. Prijs is wellicht iets aan de hoge kant, maar dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat alles in Brugge wat duurder is wat wij gewend zijn. Vandaar dat de prijs/kwaliteit verhouding van ons gemiddeld krijgt. Kijk een stuk vlees van 400 gr voor € 50 is niet echt goedkoop. Maar goed wat ons vooral bij blijft is de open oven waar het eten bereid wordt. Kortom ga hier zeker naar toe en houdt rekening met de weekenden en vakantie dat je hier zeker van te voren moet reserveren. Echt een aanrader!

10 november 2018 beoordeeld

Zo'n tien jaar geleden was ik hier jarenlang regelmatig klant bij vorige uitbaters die ik persoonlijk kende. Nu was het de eerste keer in de huidige uitbating, op advies van mijn dochter en schoonzoon (die zelf een restaurant hebben rond Brugge ...).
Het interieur blijft nog steeds heerlijk ouderwets en gezellig. De ontvangst en verdere bediening zeer hartelijk.
Het bestelde vlees en vis (zalm) was perfect gegrild. Het stuk zalm bijna buiten proportie groot.
Qua bieren kun je er niet de populaire brouwsels vinden (zoals Duvel bv.) maar een hele rist aan minder gekende artisanale bieren - met bijhorend advies.
Ook de wijn smaakte prima.

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!