“Absoluut een aanrader”
Beoordeling van In't Nieuw Museum

In't Nieuw Museum
Reserveren met
In't Nieuw Museum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten. Je ziet de kok je vlees bereiden. Gezellig interieur. Heel vriendelijk personeel. De volgende keer dat we Brugge bezoeken, komen we zeker nog eens langs.

Wel nuttig te vermelden dat je best reserveert. Toen wij er waren, zijn er nog veel mensen toegekomen terwijl het al volzet was.

4 weken geleden beoordeeld

Een bijzonder, maar zeker een geweldig restaurant weggestoken in de Hooistraat op een hoek in Brugge. Hier gaan wij zeker nog een keertje naar toe terug. Geweldige sfeer, diverse wijn maar ook bier soorten en geweldig eten. Met nam het vlees wordt op een barbecue/in de oven klaar gemaakt. En daarom smaakt het vlees ook geweldig. Vis kunnen wij niet over oordelen, maar dat zag er in ieder geval ook niet slecht uit. Prijs is wellicht iets aan de hoge kant, maar dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat alles in Brugge wat duurder is wat wij gewend zijn. Vandaar dat de prijs/kwaliteit verhouding van ons gemiddeld krijgt. Kijk een stuk vlees van 400 gr voor € 50 is niet echt goedkoop. Maar goed wat ons vooral bij blijft is de open oven waar het eten bereid wordt. Kortom ga hier zeker naar toe en houdt rekening met de weekenden en vakantie dat je hier zeker van te voren moet reserveren. Echt een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

Zo'n tien jaar geleden was ik hier jarenlang regelmatig klant bij vorige uitbaters die ik persoonlijk kende. Nu was het de eerste keer in de huidige uitbating, op advies van mijn dochter en schoonzoon (die zelf een restaurant hebben rond Brugge ...).
Het interieur blijft nog steeds heerlijk ouderwets en gezellig. De ontvangst en verdere bediening zeer hartelijk.
Het bestelde vlees en vis (zalm) was perfect gegrild. Het stuk zalm bijna buiten proportie groot.
Qua bieren kun je er niet de populaire brouwsels vinden (zoals Duvel bv.) maar een hele rist aan minder gekende artisanale bieren - met bijhorend advies.
Ook de wijn smaakte prima.

4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig, knus restaurant. Beiden 3-gangen menu gekozen, achteraf veel te veel maar erg lekker (alleen het hoofdgerecht is al voldoende). Vooraf camembert van de gril, super lekker, maar vrij machtig. Als hoofdgerecht de ribeye, geweldig om te zien hoe het vlees gegrild wordt op de grill midden in t restaurant. Flink stuk vlees, ook super van smaak geserveerd met salade en frites. Als nagerecht tiramisu, heel lekker. Alles met zorg bereid en opgediend.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bij toeval ontdekt tijdens een wandeling in Brugge. Hier met vrienden naartoe gekomen op een zaterdagavond. De mevrouw verontschuldigde zijn onmiddellijk, omdat het nogal lang duurde eer we de kaart kregen, wat wij helemaal niet erg vonden. Vlees in alle soorten prijsklassen. Met 3 vlees genomen, en 1 de wilde zalm. Alles wordt klaargemaakt op de open haard. Dat op zich maakt het al gezellig. Cuisson van vlees en vis was perfect. Daarna nog een heerlijk huisgemaakte dessert. En voor brugge te zijn, aan een zacht prijsje. De hoge score op tripadvisor is meer dan terecht. Wij komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die In't Nieuw Museum bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In In't Nieuw Museum geweest? Deel je ervaringen!